; ?>; ?> خانه سینما تا شب عید بازگشایی می‌شود - مردم سالاری آنلاين
۰
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۶

خانه سینما تا شب عید بازگشایی می‌شود

نماینده خانه سینما در کمیته اصلاح اساسنامه این خانه اعلام کرد در صورتی که اساسنامه تحویل شده به دفتر ریاست‌جمهوری نهایی شود، خانه سینما تا شب عید بازگشایی می‌ش
مهر: فرهاد توحیدی رئیس هیات مدیره خانه سینما پیش از انحلال و نماینده این خانه در کمیته هفت‌نفره اصلاح اساسنامه گفت: خوشبختانه تمامی جلسات اصلاح اساسنامه خانه سینما با تفاهم طرفین برگزار شد. البته ممکن بود در برخی موارد مشکلاتی با هم داشته باشیم اما با بحث و ارائه نظرات آنها را هم حل می‌کردیم.
وی افزود: جلسه رسمی کمیته اصلاح اساسنامه خانه سینما دوشنبه ۳۰ بهمن ماه برگزار شد و ما به عنوان نمایندگان خانه سینما در این کمیته، این اساسنامه را امضا کردیم.
نماینده خانه سینما در کمیته اصلاح اساسنامه تاکید کرد: امیدواریم خانه سینما با اصلاح اساسنامه برای نوروز ۹۲ بازگشایی شود تا این خبر خوبی برای اهالی سینما باشد.
به گفته توحیدی، روز دوشنبه ۷ اسفند ماه، متن کامل اساسنامه اصلاح شده خانه سینما مشتمل بر ۵۷ ماده و ۲۹ تبصره در ۱۸ صفحه همراه با نامه‌ای که گزارش عملکرد کمیته هفت نفره‌ اصلاح اساسنامه خانه سینما را در برداشته به رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری تحویل شده است.
این کمیته هفت نفره متشکل از فرهاد توحیدی، جمال خندان و ابراهیم مختاری به عنوان نمایندگان خانه سینما و جمال شورجه، ابوالقاسم طالبی و عباس بابویهی به عنوان نمایندگان سازمان سینمایی و مسعود جعفری جوزانی به عنوان نماینده نهاد ریاست جمهوری و سخنگوی این کمیته بودند که در فاصله چندماه مساله اساسنامه جدید خانه سینما را پیگیری و به نتیجه رساندند و حال باید دید دفتر ریاست‌جمهوری چه زمان و چگونه به این مساله رسیدگی می‌کند
کد مطلب: 24264
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *