۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۸

هدایای ریاست جمهوری حراج مي شود

رییس سازمان بهزیستی کشور از آغاز ثبت نام خیرین و نیکوکاران برای شرکت در فروش هدایای ریاست جمهوری خبرداد و گفت: متقاضیان شرکت در این حراج بین‌المللی می‌توانند برای ثبت نام به سایت بهزیستی مراجعه کنند.
ایسنا:همایون هاشمی در حاشیه برگزاری نخستین همایش ملی پیشگیری و توانمند سازی سالمندان در دانشگاه علوم توانبخشی و بهزیستی تهران در جمع خبرنگاران افزود: افراد خیر و نیکوکاری که همانند دوره گذشته خواهان شرکت در مراسم فروش هدایای رییس جمهوری هستند، می‌توانند برای ثبت نام خرید این هدایا از امروز به سایت سازمان بهزیستی مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه عواید حاصل از فروش این هدایا همانند مرحله اول به مسکن معلولان و مددجویان اختصاص می‌یابد، گفت: رییس جمهور در اقدامی خیرخواهانه بخشی از هدایایی که روسای کشورهای خارجی به وی و همسرشان هدیه دادند را به نفع تامین هزینه‌های مسکن معلولان و مددجویان به سازمان بهزیستی واگذار کرد.
هاشمی ادامه داد: مرحله نخست فروش هدایای رییس جمهوری سال گذشته در تهران برگزار شد و عواید حاصل از فروش آنها برای مسکن معلولان و مددجویان هزینه شد.
وی در بخشی دیگری از سخنانش درباره سند ملی سالمندان گفت: این سند ملی در سال جاری با همکاری سازمان بهزیستی رونمایی شد و در اختیار استادان و کارشناسان به منظور اعلام نظراتشان قرار گرفت.
هاشمی ادامه داد: اکنون ضمن جمع آوری تمام این نظرات، سند نهایی به وزارت کار، تعاون، رفاه و امور اجتماعی ارسال شده تا به دولت تقدیم شود.

کد مطلب: 24806
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *