۰
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۷

کمک شهرداری تهران به زنان بی‌سرپرست

علیرغم مخالفت برخی اعضای شورای شهر با لایحه مجوز اهدای وسایل و اثاثیه اسقاط و مستهلک مازاد بر احتیاج به زنان سرپرست خانوار، این لایحه به تصویب اعضای شورای شهر رسید.
به گزارش فارس، اعضای شورای شهر تهران در پانصد و سی و چهارمین جلسه شورا و در ادامه بررسی لایحه مجوز اهدای وسایل و اثاثیه اسقاط و مستهلک مازاد بر احتیاج (منقول) شهرداری تهران به زنان سرپرست خانوار، بدسرپرست و خودسرپرست نیازمند و مؤسسات خیریه مرتبط نظرات مختلفی را ارائه کردند که در نهایت لایحه اشاره شده با کمی اصلاحات به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.
این در حالی است که در ماده واحده لایحه اشاره شده از سوی شهرداری آمده است: در اجرای بند ۱۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و به منظور کمک به زنان سرپرست خانوار نیازمند، زنان بدسرپرست نیازمند، زنان خودسرپرست نیازمند و مؤسسات خیریه مرتبط با موضوع به شهرداری تهران اجازه داده می‌شود وسایل و اثاثیه اسقاط و مستهلک مازاد بر احتیاج (منقول) خود را به تشخیص شهردار تهران به عنوان کمک بلاعوض در اختیار آنها قرار دهند.
در همین راستا اعضای شورای شهر تهران اصلاحاتی را در ماده واحده لایحه اشاره شده آوردند و با اصلاحات این لایحه اعضای شورای شهر به آن رأی مثبت دادند.
بر همین اساس و با اصلاحات صورت گرفته شده از سوی اعضای شورای شهر لایحه مجوز اهدای وسایل و اثاثیه اسقاط به این صورت درآمد.
ماده واحده: به شهرداری تهران اجازه داده می‌شود تا سقف ۳۰ میلیارد ریال مازاد بر سقف اعتبارات مصوب در بودجه شهرداری از محل منابع مالی حاصل از فروش اسقاط و مستهلک مازاد، مطابق مقررات به زنان سرپرست، بد سرپرست، بی‌سرپرست کمک کنند.
کد مطلب: 24911
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *