۰
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۶

پرسپولیس و استقلال؛ میهمانان فصل آینده ورزشگاه تختی

شورای تامین استان تهران امروز در سازمان لیگ جلسه برگزار کرد و ۵ مورد به تصویب رسید.
به گزارش فارس، جلسه کمیسیون شورای تامین استان تهران ظهر امروز( ۱۵ اسفند) به دعوت سازمان لیگ و با هدف بررسی برنامه‌های پیش رو در لیگ برتر و جام حذفی به میزبانی تیم‌های تهرانی تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطروحه زیر تصویب شد و مقرر گردید به مورد اجرا گذاشته شود.
۱- کلیه بازی‌ها به شرح برنامه اعلام شده در ساعت و تاریخ مقرر برگزار شود.
۲- با توجه به استقبال تماشاگران از مسابقه استقلال و تراکتورسازی مقرر شد در خصوص استقرار علاقمندان اقدام بایسته انجام شود و هر یک از نهادهای ذیربط با تلاش‌های مضاعف بر اساس طرح عملیاتی و وظایف ذاتی خود عمل کنند تا شرایط مطلوب‌تری برای برگزاری مسابقات فراهم شود.
۳- با توجه به مشکلات فیزیکی و محیطی و ترافیکی و عدم امکان ارائه خدمات عمومی، انجام مسابقه پرسپولیس و راه‌آهن در ورزشگاه اکباتان به مصلحت تشخیص داده نشد و این مسابقه طبق برنامه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
۴- با پیشنهاد سازمان لیگ مبنی بر برگزاری مسابقات تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دیدارهایی که میهمان هستند در فصل آتی و با رفع اشکالات موجود با برگزاری این دیدارها در ورزشگاه تختی موافقت شد.
۵- با توجه به درخواست مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی راه‌آهن در رابطه با میزبانی در ورزشگاه جدید واقع در منطقه ۱۹ تهران موافقت شد با هماهنگی قبلی از محل بازدید و گزارش‌های مربوطه جهت بررسی در دستور کار جلسه بعدی کمیسیون شورای تامین استان تهران قرار گیرد.
کد مطلب: 24939
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *