۰
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۲۳

توقف اجرای طرح ترافیک از ۲۹ اسفند تا ۱۷ فروردین در تهران

معاون فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقف اجرای طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ۲۹ اسفند تا ۱۷ فروردین‌ماه ۹۲ خبر داد.
فارس: سرهنگ سعید اسماعیلی معاون فرهنگ و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت:‌ با توجه به آغاز تعطیلات نوروز از روز ۲۹ اسفند تا ۱۷ فرودین‌ماه سال ۹۲ براساس اطلاع‌رسانی قبلی و همچون سنوات گذشته ورود به محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد توسط تمامی خودروها بلامانع است.
سرهنگ اسماعیلی در ادامه گفت: با توجه به تقاضای مردم برای سفر دسته جمعی به اماکن تجاری و بازار و ازدحام ترافیک در این محدوده پیشنهاد می‌کنیم مردم برای رفتن به مراکز پر ترافیک که در محدوده طرح ترافیک قرار دارند همچنان از وسائل حمل‌ونقل عمومی برای تسهیل در رفت‌وآمد استفاده کنند.
وی همچنین افزود: از ساعت ۶:۳۰ روز ۱۷ فروردین ۹۲ ورود به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد براساس آرم و مجوزهای ورود به محدوده طرح مخصوص سال ۹۲ مجاز است.
معاون فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مجوزهای سال ۹۱ فاقد اعتبار می‌باشد و کسانی که هنوز موفق به دریافت مجوزهای ترافیک ۹۲ نشدند هرچه سریعتر برای دریافت این مجوز اقدام نمایند.
کد مطلب: 26184
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *