۰
چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۵

دولت تقسیمات كشوری را به بعد از انتخابات موكول كند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بهتر است هر تقسیم کشوری که در ایران می‌خواهد انجام پذیرد برای دوری از ایجاد التهاب و تنش در جامعه به بعد از انتخابات موکول شود.
ایلنا: منصور حقیقت‌پور عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیته پیگیری حادثه ۲۲ بهمن قم در آخرین روزهای سال ۹۱ با رئیس قوه قضاییه دیداری را برگزار کردند.
وی در ادامه افزود: اعضای کمیته پیگیری حادثه ۲۲ بهمن قم در ایام تعطیلات گزارش پیگیریهای خود را تدوین کرده‌اند تا با نظر مسوولان در کمیسیون امنیت ملی و سیسات خارجی بصورت شفاهی یا کتبی مطرح کنند.
رئیس کمیته پیگیری حادثه ۲۲ بهمن ماه قم در مجلس بیان داشت: بیان گزارش هزینه بر است و هزینه آن سبک نیست و مطرح شدن آن بصورت مکتوب به دستگاه‌های ذی ربط و یا شفاهی باید با صلاحدید مقامات انجام شود.
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ما در پیگیرهای حادثه ۲۲ بهمن در قم به این نتیجه رسیده‌ایم که اقدامات انجام شده خلق الساعه نبوده بلکه در یک کار سازماندهی و هدفمند این اقدام انجام شده است.
حقیقت‌پور در ادامه با ابراز بی‌اطلاعی از حادثه خراسان شمالی در رابطه با تقسیمات کشوری نیز بیان داشت: بهتر است هر تقسیم کشوری که در ایران می‌خواهد انجام پذیرد برای دوری از ایجاد التهاب و تنش در جامعه به بعد از انتخابات موکول شود.
کد مطلب: 26445
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *