۰
سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۴۰

آغاز بد سپاهان در سال جدید

دیدار دو تیم فوتبال سپاهان و الاهلی عربستان با پیروزی نماینده‌ی عربستان به پایان رسید.
به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فوتبال سپاهان ایران و الاهلی عربستان از رقابت‌های گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا، با پیروزی چهار بر یک الاهلی به پایان رسید. گل‌های سپاهان را در این دیدار جواهیر سوکای در دقیقه‌ی سوم و فرشید طالبی در دقیقه‌ی ۸۶ به ثمر رساندند. از سویی دیگر گل‌های الاهلی را ویکتور سیموئز در دقایق ۲۳ و ۶۵، برونو سزار و عماد الحسنی در دقایق ۳۹ و ۴۶ به ثمر رساندند.
در ابتدای نیمه‌ی نخست این دیدار، سپاهان بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت ولی با گذشت زمان فشار الاهلی بر روی دروازه‌ی سپاهان زیاد شد و در نهایت این الاهلی بود که با استفاده بهتر از موقعیت‌هایش شکست سنگینی برسپاهان تحمیل کند.
در دقیقه سوم این دیدار امید جهان عالیان با پاسی مناسب به جواهیر سوکای، او را پشت محوطه‌ی جریمه صاحب توپ ساخت و سوکای با چرخش به سمت دروازه‌ی الاهلی توپ را دور از دستان عبدالله المولف به گل اول این دیدار تبدیل کرد.
در دقیقه ۵ این دیدار جهان عالیان فرصت مناسبی از پشت محوطه‌ی جریمه‌ی الاهلی را بدست آورد که شوت این بازیکن در آغوش عبدالله المولف قرار گرفت.
در دقیقه ۱۱ شوت خلعتبری را دروازه‌بان الاهلی براحتی تحت کنترل خود در آورد.
در دقیقه ۱۴ ارسال خطرناک یک ضربه‌ی ایستگاهی بر روی دروازه‌ی سپاهان می توانست خطرساز باشد. این ارسال را جیرو پالومینو با پشت پا و بصورتی نمایشی به سمت دروازه‌ی سپاهان زد که با فاصله‌ای اندک از کنار دروزاه‌ی سپاهان این توپ راهی اوت شد.
در دقیقه‌ ۱۹ برونو سزار در محوطه‌ی جریمه سپاهان با جا گذاشتن دو مدافع، صاحب فرصت شد و ضربه‌ی این بازیکن به کناره‌ی دروازه‌ی سپاهان برخورد کرد.
در دقیقه ۲۳ اشتباه هافبک‌های سپاهان فرصت خوبی را برای بازیکنان الاهلی ایجاد کرد و اشتباه احسان حاج صفی نیز باعث شد تا پاس برونو سزار به ویکتور سیموئز برسد و اوبا ضربه‌ای آرام دروازه‌ی سپاهان را باز کرد تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.
در دقیقه ۳۲ شوت سنگین سزار با فاصله از بالای دروازه‌ی سپاهان گذشت.
در دقیقه ۳۶ ارسال حاج صفی را مدافع الاهلی دفع کرد که این دفع با برخورد به تیرک عمودی دروازه‌ی الاهلی همراه شد و راهی به دروازه پیدا نکرد.
در دقیقه‌ ۳۹ برونو سزار با ورود به محوطه‌ی جریمه‌ی سپاهان فرصت مناسبی را بدست آورد و با زدن یک سر توپ مدافع پیش رویش را جا گذاشت و براحتی دروازه‌ی سپاهان را برای بار دوم باز کرد.
در دقیقه ۴۵ پاس خوب احمد جمشیدیان را سوکای در شرایطی که دروازه‌ی الاهلی خالی بود نتوانست باز کند. ضربه‌ی او با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه‌ی الاهلی راهی اوت شد. تا نیمه‌ی نخست با همان نتیحه‌ی دو بر یک به سود الاهلی به پایان برسد.
با آغاز نیمه‌ی دوم بازهم الاهلی به گل رسید. در دقیقه ۴۶ این دیدار عقیل السحبی با یک پاس پشت مدافعان سپاهان، عماد الحسنی را صاحب توپ ساخت تا او با بغل پایی آرام در حالیکه گردان از دروازه بیرون آمده بود، دروازه‌ی سپاهان را برای بار سوم باز کند.
در دقیقه ۵۰ پاس خوب محرم نویدکیا فرصت تک به تک را برای محمدرضا خلعتبری ایجاد کرد که ضربه‌ی او از بالای دروازه‌ی الاهلی راهی اوت شد.
در دقیقه ۶۵ در حالی که سپاهان تلاش داشت جبران گل‌های خورده را انجام دهد، در یک ضد حمله که شکل دهی آن در صحنه‌ای مشکوک به خطا بود، با اشتباه مدافع سپاهان همراه شد و فرصتی تک به تک برای ویکتور سیموئز ایجاد شد تا این مهاجم فرصت طلب پس از جا گذاشتن شهاب گردان دروازه‌ی سپاهان را برای بار چهارم باز کرد تا حساب کار چهار بر یک به سود الاهلی شود.
در دقیقه ۶۸ محمد غلامی به جای گولکو برای سپاهان به میدان آمد.
در دقیقه ۷۱ شوت سنگین نویدکیا از پشت محوطه‌ی الاهلی عربستان بافاصله‌ای اندک از بالای دروازه‌ی الاهلی راهی اوت شد.
در دقیقه ۸۳ سوکای پشت محوطه‌ی جریمه‌ی الاهلی صاحب توپ شود و ضربه‌ی او بشکلی خطرناک از کنار دروازه‌ی الاهلی راهی اوت شد.
در دقیقه ۸۶ فرشید طالبی موفق شد تا اختلاف را به دو گل کاهش دهد. ارسال از جناح چپ سپاهان با ضربه‌ی سر طالبی همراه شد تا توپ در دروازه‌ی الاهلی عربستان قرار گیرد و حساب کار چهار بر دو به سود الاهلی شود.
در ادامه تلاش سپاهان برای تغییر نتیجه بی ثمر ماند تا سپاهان با تحمل شکستی سنگین در خانه، شگفتی بزرگی در این دوره‌ از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را رقم بزند.
ترکیب نخست سپاهان در این دیدار به شرح زیر بود: شهاب گردان، فرشید طالبی، میلان سوشاک، حسین پاپی، جواهیر سوکای، امید ابراهیمی، احمد جمشیدیان، امین جهان‌عالیان، احسان حاج‌صفی، اروین بولکو و محمدرضا خلعتبری.
کد مطلب: 26652
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *