۰
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۹

سخنان رئیس دفتر رئیس جمهور درباره احمدی نژاد

سيد حسن موسوي در ديدار نوروزي با معاونين و مديران دفتر رئيس جمهور گفت : احمدي نژاد به لحاظ معنوي، ولايتمداري و مديريت اجرايي يك شخصيت استثنايي است كه بدون ترديد در آينده ابعاد شخصيتي ايشان بيشتر شناخته خواهد شد.
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دولت، سيد حسن موسوي رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز يكشنبه در ديدار نوروزي با معاونين و مديران دفتر رييس جمهور ضمن تبريك سال نو و با تشكر صميمانه از زحمات آنان گفت: همکاران بنده در دفتر رييس جمهور پرتلاش و بي ادعا بوده و به معناي واقعي سرباز گمنام و مخلص امام زمان(عج) هستند.

وی با قدرداني از خدمات و تلاش هاي شبانه روزي مديران و کارکنان دفتر رييس جمهور و تشكر از استقامت آنان در برابر فشارهاي كاري و سياسي اظهار داشت: مسئولين و كاركنان دفتر رييس‌جمهور، با اخلاص، بي ادعا و بي توقع به صورت شبانه روزي مشغول خدمت رساني و ياري رساندن به رييس‌جمهور مردمي در مسير خدمت رساني به مردم و آباداني کشور هستند و در اين مسير دفتر رييس جمهور "نمي شود و نمي توانيم" نمي شناسد.

رييس دفتر رييس جمهور با بيان اينكه در سال ۹۱ به دليل تحريم‌ها و فشارهاي خارجي و داخلي فشار زيادي به دولت وارد شد، اظهار داشت: بحران سال ۹۱ با همه سختي‌هايش، تحت رهنمودهاي داهيانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاش هاي شبانه روزي و گسترده رييس محترم جمهور با موفقيت پشت سر گذاشته شد.

موسوي تاكيد كرد: سال ۹۲ براي پيشرفت آرمان هاي انقلاب اسلامي نقطه عطفي خواهد بود و آينده بسيار روشني در پيش است.

رييس دفتر رييس جمهور با اشاره به ابعاد شخصيتي و روحيه پرتلاش و انقلابي دکتر احمدي نژاد اظهار داشت: احمدي نژاد به لحاظ معنوي، ولايتمداري و مديريت اجرايي يك شخصيت استثنايي است كه بدون ترديد در آينده ابعاد شخصيتي ايشان بيشتر شناخته خواهد شد.

وي در ادامه با تاکيد بر ضرورت حفظ آمادگي و هوشياري در برابر توطئه هاي پيچيده دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ايران خاطرنشان کرد: استكبار و استعمار براي لحظه به لحظه ملت ايران و ايجاد مانع در برابر پيشرفت کشورمان نقشه کشيده و طراحي‌ کرده اند و لايه به لايه به پيش مي روند، بنابراين ضرورت دارد که همواره براي شرايط مختلف برنامه ريزي و آمادگي داشته باشيم تا نقشه هاي دشمنان را خنثي كنيم.
کد مطلب: 26948
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *