۰
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳

بزرگان غایب دیدار نوروزی نمایندگان و احمدی نژاد

در این جلسه حدود صد نفر از نمایندگان حضور داشتند و تعدادی از اعضای فراکسیون اصولگرایان از جمله علی‌اصغر زارعی، ابوالقاسم جراره و... در جلسه حاضر بودند اما رؤسای دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت در جلسه غایب بودند.
شهروز افخمی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرگزاری فارس با اشاره به دیدار نوروزی نمایندگان با رئیس‌جمهور که امشب صورت گرفت، گفت: این دیدار از حدود ساعت ۲۱ آغاز شد و نمایندگان و رئیس‌جمهور ضمن تبریک سال جدید به یک‌دیگر آمادگی خود را برای همکاری متقابل به منظور تحقق شعار سال اعلام کردند.

وی افزود: در این جلسه ابتدا تعدادی از نمایندگان سال جدید را تبریک گفتند و آمادگی خود را برای همکاری با دولت اعلام کردند و پس از آن رئیس‌جمهور در سخنانی با تبریک سال نو عنوان کرد که در زمان باقی مانده تا پایان کار دولت قوه مجریه تمام توان خود را برای همکاری با مجلس برای تحقق شعار سال به کار می‌گیرد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه حدود صد نفر از نمایندگان حضور داشتند و تعدادی از اعضای فراکسیون اصولگرایان از جمله علی‌اصغر زارعی، ابوالقاسم جراره و... در جلسه حاضر بودند اما رؤسای دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت در جلسه غایب بودند.
کد مطلب: 27006
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *