۰
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۸

فلش مموری تاریخ انقضا ندارد

اگر برای فلش مورد استفاده خود کلمه رمز داده شود امنیت اطلاعات به صورت قابل توجهی افزایش یافته و کاربر با خیال راحتی به ذخیره اطلاعات خود در آن خواهد پرداخت.
امیر حسین طالشی روز دوشنبه در گفت وگو با خبر نگار ایرنا افزود: فلش مموری یکی از حافظه های مورد نیاز برای همه کاربران است و حفظ امنیت اطلاعات آن از الزامات محسوب شده و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص می توان از آن به نحو صحیحی بهره مند شد.

وی تصریح کرد: اگر برای فلش مورد استفاده خود کلمه رمز داده شود امنیت اطلاعات به صورت قابل توجهی افزایش یافته و کاربر با خیال راحتی به ذخیره اطلاعات خود در آن خواهد پرداخت.

این کارشناس نرم افزار گفت: اگر این حافظه به دور از ضربه و رطوبت در مکان مناسبی نگه داری شود عمر مفید آن افزایش یافته و واژه تاریخ انقضا در مورد آن صدق نخواهد کرد.

طالشی افزود: برای خرید یک فلش مموری خوب فقط باید به نکاتی از جمله فضای مورد نیاز،وسیله مورد استفاده، کیفیت قطعه و گارانتی آن توجه شود.

وی با اشاره به وجود بعضی اختلات در سیستم یادآورشد: در صورتی که سیستم دچار مشکل شده و نسبت به فرمت اطلاعات فلش پیام میدهد در صورت امکان اطلاعات را فورمت کرده واطلاعات آن را بازیابی کنید تا به فلش و سیستم آسیبی وارد نشود.

این کارشناس نرم افزار کامپیوتر گفت: برای اینکه سیستم فعال و در نتیجه فلش مموری خوبی داشته باشید نصب نرم افزارهای امنیتی همچون آنتی ویروس کاربر را در جهت استفاده هر چه بهتر از رایانه سوق می دهد.
کد مطلب: 27516
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *