۰
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۶

سخت‌تر شدن کار تیم ملی فوتبال با از دست دادن بازیکن کلیدی

دژاگه ۳ ماه از میادین دور خواهد بود که هم بازی‌های لیگ برتر انگلیس و هم تیم ملی را از دست خواهد داد.
بازیکن ایرانی تیم فولام انگلیس دوشنبه شب تحت جراحی قرار گرفت و بدین ترتیب بازی‌های باقیمانده لیگ برتر انگلیس و دیدارهای تیم ملی در رقابتهای انتخابی جام جهانی را از دست داد.

دکتر علیرضا شهاب، عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت اشکان دژاگه خاطرنشان کرد: پیگیر آخرین وضعیت دژاگه هستیم. خوشبختانه عمل جراحی وی که دوشنبه شب انجام گرفت موفقیت‌آمیز بوده است. البته قرار است امروز سه‌‎شنبه با پزشک تیم فولام در خصوص آخرین وضعیت دژاگه گفتگویی داشته باشیم تا از همه شرایط وی باخبر باشیم.

وی افزود: آنچه مسلم است دژاگه شش هفته باید استراحت مطلق داشته باشد. بعد از آن هم به مدت ۶ هفته کارهای بازیابی و فیزیوتراپی را انجام می‌دهد تا خود را برای بازگشت به تمرینات فوتبالی آماده کند. باید گفت که دژاگه ۳ ماه از میادین دور خواهد بود که هم بازی‌های لیگ برتر انگلیس و هم تیم ملی را از دست خواهد داد.

عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت سایر ملی‌پوشان نیز اظهار داشت: با همه باشگاه‌ها در ارتباط هستیم تا شرایط بازیکنان ملی‌پوش را جویا شویم. بازیکنانی نظیر پولادی و ماهینی مشکلی ندارند و بر اساس آخرین گزارش‌های ما خوشبختانه بازیکنان تیم ملی مشکلی در زمینه مصدومیت ندارند.
کد مطلب: 27582
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *