۰
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۰

چمران:‌ شورا را بیشتر از ریاست جمهوری دوست دارم

رئیس شورای شهر تهران، گفت: تاکید ما بیشتر بر روی تخصص افراد است تا احزاب. کسانی که برای شورا‌ها مفید باشند از هر حزبی برای ما اهمیت دارند.
ایلنا: مهدی چمران، با بیان اینکه برای شخص من، شورا‌ها از ارزش بالاتری نسبت به ریاست جمهوری برخوردار است، گفت: هنوز تصمیم برای حضور در ریاست جمهوری جدی نشده است اما امروز با حضور در فرمانداری تهران به همراه ۸ تن از اعضای کنونی شورای شهر برای حضور در دور بعد شورا‌ها، ثبت نام کردم.
وی با اشاره به اینکه به زودی موضع نهایی‌ام را نسبت به کاندیداتوریم در ریاست جمهوری آینده اعلام می‌کنم، تصریح کرد: از تمامی افراد کنونی شورای شهر تهران برای حضور در دور بعد شورا‌ها دعوت کرده‌ام اما اعضای اصلاح طلب شورا‌ها با من درباره آمدنشان برای ثبت نام یا اینکه می‌خواهند در لیست من باشند، صحبتی نکردند.
رئیس شورای شهر تهران، درباره غیبت پروین احمدی‌نژاد در جمع ثبت نام کنندگان امروز شورای شهر تهران، افزود: وی روز گذشته در جلسه شورا‌ نبود تا دعوت شود و با من برای ثبت نام به فرمانداری بیاید اما از وی خواسته‌ایم برای شورا‌ها ثبت نام کنند و اگر بخواهند در لیست ما حضور داشته باشند.
وی درباره گستردگی احزاب در دور بعد شورا‌ها نیز گفت: فکر می‌کنم جمعیتی از گروه‌های متعددی در دور چهارم حضور داشته باشند تاکید ما بیشتر بر روی تخصص افراد است تا احزاب. کسانی که برای شورا‌ها مفید باشند از هر حزبی برای ما اهمیت دارند.
به گفته چمران لیست نهایی آبادگران بعد از اتمام نام نویسی ارائه می‌شود.
وی درباره حضور وزرشکاران جدید همچون حمید استیلی، سورانی و رضازاده، نیز افزود: بحث وزرشکار بودن، هنرمند بودن یا مهندس بودن کافی نیست بحث اصلی شورایی بودن و برای شورا‌ها کار کردن است اگر این افراد در این زمینه ‌ها تلاش کند و برای مردم کار کنند موفق خواهند بودند. به هر حال نمی‌توان روی این موضوع نظر کلی و قاطع داد.
وی درباره عملکرد ساعی و دبیر به عنوان دو عضو ورزشکار شورای سوم اعلام کرد: همه در دور سوم شورا‌ها عملکرد خوبی داشتند و باید مردم پاسخگوی این سوال باشند.
کد مطلب: 27716
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *