۰
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۲
نعمتی تذکر داد؛

مطالبی که در صحن مجلس مطرح می‌شود سانسور می‌شود

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با استناد به ماده ۲۴۰ آیین‌نامه داخلی در مورد وظایف و اختیارات هیات رییسه، گفت که حرمت مجلس را باید متولی آن نگه دارد و رییس جلسه نباید نسبت به تخریب مجلس سکوت کند.
ایسنا: بهروز نعمتی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری خطاب به ابوترابی‌،‌ گفت: بنده یک ساعت است می‌خواهم تذکر دهم اما شما به بنده توجهی نمی‌کنید، شما به عنوان رییس جلسه باید از شان و منزلت مجلس دفاع کنید.
وی به تذکر قبلی‌اش در خصوص صحبت‌های کوچک‌زاده اشاره و اظهار کرد: شما در زمان طرح تذکرم، تریبونم را قطع کردید چون اطلاعات کافی از موضوع نداشتید، هنگامی که متن صحبت‌های آن آقا را پیاده کردم و به شما دادم آنگاه شما گفتید که تذکرم وارد است، اکنون زمانی است که تصمیم‌گیری کنید.
این نماینده اصولگرای مجلس گفت: این مطالبی که در مجلس مطرح می‌شود به ضرر کشور است، اینگونه مجلس نمی‌تواند در حداقل‌های ممکن نیز ورود پیدا کند. حرمت مجلس را باید متولی آن نگه دارد که متاسفانه شما آقای ابوترابی نسبت به آن سکوت کردید.
نعمتی گفت: اینکه دوستان مطرح می‌کنند مطالبی که در صحن مطرح می‌شود سانسور و دچار دستکاری می‌شود، درست نیست. چرا دوستان اینطور حرف‌ها را می‌زنند و شما به عنوان رییس جلسه نیز عکس‌العمل و برخوردی نشان نمی‌دهید؟
کد مطلب: 27722
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *