۰
چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۰

قلعه نویی ماندنی است یا رفتنی؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم در فصل آینده یک مربی بزرگ این تیم را به اهدافی که دارد برساند.
امیر قلعه‌نویی پس از شکست الریان قطر در گفت‌وگویی جداگانه با یک خبرنگار قطری و دوربین تلویزیونی، گفت‌: خدا را شکر می‌کنم که در یک بازی خوب و منسجم با کمک هواداران که از روی سکو قوت قلبی برای ما بودند یک روز خوب را پشت سر گذاشتیم و در گروه مرگ به عنوان تیم برگزیده صعود کردیم این هرگز کار کوچکی نبود.

وی افزود: خوشبختانه می‌توانیم با فاصله ای که داریم تمرینات خودمان را که تاکتیکی است، پیاده کنیم. خدا را شاکرم که در حال حاضر نیز با تلاش هیئت مدیره و فتح‌الله‌زاده ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده و این روحیه بازیکنان را بالا برده است.

قلعه‌نویی در پاسخ سؤالی که بالاخره می‌خواهید در استقلال بمانید یا خیر، گفت: نباید خودمان را گول بزنیم آقایان و دوستانی هستند که علاقه‌ای به نتیجه گرفتن من ندارند و به همین دلیل با روح و روان و فرهنگ استقلال بازی می‌کنند، من که حداقل ۱۵ جام را برای استقلال گرفته‌ام و یکی از بزرگترین قراردادهای تاریخ فوتبالی‌ام را به خاطر این مردم رد کردم بارها هم صدمه دیده‌ام اما مثل اینکه دوستان دست بردار نیستند. من امیدوارم در فصل آینده مربی بزرگی استقلال را به اهدافش برساند.

وی افزود: من همیشه شاکر آن بالاسری هستم چون ناظر همه اتفاقات است امیدوارم که تا آنجایی که در توان دارم بتوانم امسال استقلال را در ۲ جام با کمک همه بچه‌ها و هواداران سربلند کنم.
کد مطلب: 28309
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *