۰
چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۶

احمدی مقدم: باید مثل کارگرها به سربازان حقوق داد

فرمانده نيروي انتظامي افزايش حقوق سربازان را نيازمند اقدامات موثري از سوي مسئولان دانست و گفت: سربازان بايد حقوقي براساس قانون كار دريافت کنند تا مشكلات آنان حل شود‏‎.
به گزارش خبرگزاری مهر،سرداراسماعيل احمدي مقدم فرضمن ابراز خرسندي از اقدامات انجام شده در نيروهاي مسلح در راستاي فرهنگ سازي و اعتلاي نام سرباز با اشاره به اهميت خدمت مقدس سربازي اظهار داشت:خدمت سربازي بايد تا حدي اعتلا يابد كه انجام خدمت وظيفه عمومي در نيروهاي مسلح به منزله يك امتياز براي افراد تلقي شود و همه جوانان به محض حصول شرايط لازم به دنبال كسب اين امتياز باشند.

وي افزود: افزايش حقوق سربازان نيازمند اقدامات موثري از سوي مسئولان است و سربازان بايد حقوقي براساس قانون كار دريافت کنند تا مشكلات آنان حل شود‏‎. زواياي سربازي و مشكلات درون سازماني و برون سازماني آنها توسط نيروهاي مسلح مورد بررسي قرار گرفته و گام هايي نيز در اين زمينه برداشته شده ونیروی انتظامی نيز در ارائه خدمات به سربازان پيشگام بوده مانند ارائه بيمه عمر و حوادث سربازان كه اقدام بسيار خوبي بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی تاكيد كرد: در پلیس مشاغل دون شأن به سربازان واگذار نمي شود و تا حد ممكن سعي شده شخصيت و منزلت سرباز حفظ شود. سربازي محلي براي سازندگي است كه در آن بايد آموزش هايي به سربازان ارائه شود كه آنها پس از پايان خدمت به انسان هايي خود ساخته ، كار آزموده و مجرب تبديل شوند.

احمدی مقدم با بيان اينكه جشنواره جوان سرباز خاستگاهي براي ارتقاء منزلت و هويت سربازان وظيفه است ،تاكيد كردند: اين جشنواره بايد در هر دوره از جهت كمي و كيفي ارتقاء يابد.
کد مطلب: 28352
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *