۰
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۷

فروش پردیسان غیرقانونی است

ما قانون داریم باید مسئولان قضایی نسبت به نقض قوانین در کشور رسیدگی جامع تری داشته باشند مردم دربرابر این تخلفات چه کار می تواند بکنند.
رئیس کمیته محیط ریست شورای شهر تهران گفت: قانون درباره پردیسان موضع روشنی دارد و دیوان عدالت اداری نیز نقض مصوبه دولت را اعلام کرده است و باید دولت دست از اقداماتش در رابطه با فروش پردیسان بردارد.

معصومه ابتکار در گفت و گو با ایلنا، درباره حصار کشی پارک پردیسان، اظهار کرد: تکلیف سازمان حفاظت از محیط ریست کاملا روشن است پردیسان بوستان شهر تهران است و باید برای تهرانی ها حفظ شود البته با کاربری فضای سبز.

وی ادامه داد: قانون درباره پردیسان موضع روشنی دارد و دیوان عدالت اداری نیز نقض مصوبه دولت را اعلام کرده است و باید دولت دست از اقداماتش در پردیسان بردارد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هیچ اتفاقی نباید در پردیسان رخ دهد، تاکید کرد: باید از ابزارهای قانونی برای حفظ پردیسان استفاده کرد تا مانع از جداسازی بخشی از این فضای سبز شهر شد.

ابتکار درباره اینکه مردم چقدر می تواند در حفظ پردیسان نقش داشته باشد، گفت: ما قانون داریم باید مسئولان قضایی نسبت به نقض قوانین در کشور رسیدگی جامع تری داشته باشند مردم دربرابر این تخلفات کاری می تواند بکنند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد که فضای سبز شهر تهران قربانی خواسته های دولت نشود.
کد مطلب: 28491
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *