۰
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۵

دانشگاه آزاد سالانه چند آزمون آیلتس برگزار می‌کند؟

تعداد شرکت کنندگان در هر دورۀ آزمون IELTS ۳۰۰ نفر است و ما تلاش خواهیم کرد که این آزمون را بطور منظم در هر سال برگزار کنیم.
 رئیس مرکز آزمون گفت: آزمون IELTS توسط دانشگاه آزاد اسلامی در هر سال ۲۴ بار در تهران و ۶ بار در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد که به داوطلبان این فرصت را می‌دهد که در زمان موردنظر در این آزمون شرکت كنند.

به گزارش ایلنا، ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست زیاد داوطلبان، آزمون IELTS دانشگاه آزاد اسلامی در هر سال ۲۴ بار در تهران (یعنی در هر ماه ۲ آزمون) و ۶ بار در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد. با تـوجه به این مـوضوع شهروندان مـتقاضی شهرستان‌ها دیگر نیازی به مراجعه به تهران نخواهند داشت و می‌توانند به واحدهای مجری در شهرهای نزدیک به مکان زندگی خود مراجعه کنند. در حال حاضر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای شیراز، رشت و کرمانشاه برگزارکنندگان این آزمون می‌باشند.

اقبالی افزود: تعداد شرکت کنندگان در هر دورۀ آزمون IELTS ۳۰۰ نفر است و ما تلاش خواهیم کرد که این آزمون را بطور منظم در هر سال برگزار کنیم.

وی در مورد نحوۀ ثبت نام گفت: ثبت نام بر روی وب سایت ielts.iauset.com بصورت آنلاین انجام می‌شود که هر داوطلب می‌تواند با مراجعه به این سایت پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل خود نسبت به ثبت نام اقدام كند نکتۀ مهم اینکه انصراف پس از ثبت نام قطعی در این آزمون امکان پذیر نیست.

اقبالی در مورد حداقل سن برای شرکت در این آزمون گفت: برای شرکت در این آزمون داوطلبان باید ۱۶ سال کامل را داشته باشند تا بتوانند براساس قانون IDP در IELTS ثبت نام کنند. اقبالی در مورد کیفیت برگزاری این آزمون در ایران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری آزمون IELTS یکی از موفق‌ترین برگزارکنندگان این آزمون شناخته شده که به خاطر همین موضوع ایران، نیوزلند و روسیه جوایزی را دریافت کرده‌اند.


اقبالی در مورد نحوۀ برگزاری این آزمون گفت: این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که داوطلبان باید ۲ روز برای این آزمون به مکان‌های مورد نظر مراجعه کنند در روز اول که اختصاص به آزمون کتبی دارد هر داوطلب ۳ ساعت زمان خواهد داشت تا به سؤالات پاسخ گوید بعد از آن داوطلبان در روز دیگر برای مصاحبه مراجعه خواهند کرد که ۱۵ دقیقه برای هر نفر در نظر گرفته می‌شود.

رئیس مرکز آزمون درخصوص انواع این آزمون گفت: آزمون IELTS در دو سطح جنرال و آکادمیک برگزار می‌گردد که داوطلبان باید توجه داشته باشند با توجه به نیاز خود در این آزمون‌ها ثبت نام و شرکت کنند که البته در مورد برگزاری هرکدام از این آزمون‌ها از قبل روابط عمومی مرکز آزمون اطلاع رسانی خواهد کرد و داوطلبان می‌توانند اطلاعات موردنظر را از طریق سایت www. pubr-azmoon.com مشاهده کنند.

وی در پایان اشاره کرد: متقاضیان اگر در مراحل ثبت نام با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند از طریق سایت www. pubr-azmoon. com سؤال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon. net ایمیل خود را ارسال کنند تا کار‌شناسان مرکز در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ گویند.
کد مطلب: 28542
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *