۰
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۴

پیشگیری از سو استفاده‌ در انتخابات با تمام تجهیزات

فرمانده ناجا گفت: پلیس تمام توان خود را برای برقراری نظم انتخابات تا پایان برگزاری آن و حتی بعد از آن به کار می‌گیرد و با کمک از نیروها و تجهیزات خود حضور گسترده‌ای برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده را دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس؛ سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی اظهار داشت: در سالی قرار داریم که دو انتخابات در پیش است و از همه مهمتر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است که از برگزاری آن انتظار تحقق حماسه سیاسی می‌رود.

وی ادامه داد: حماسه سیاسی مقدم بر تحقق حماسه اقتصادی است و اگر این حماسه به خوبی آفریده شود حماسه اقتصادی را نیز به دنبال دارد.

وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم با همه سلایق و عقیده و ایده‌های مختلف، حضوری پرشور و با نشاط خواهد بود.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه این انتخابات می‌تواند مشکلات و مسائل را حل کند عنوان کرد: در این انتخابات رئیس جمهور هم با قوت و قدرت حرکت کند و وعده‌هایی را که امیدوارانه به مردم می‌دهد تحقق ببخشد.

وی تصریح کرد: انتخاب رئیس جمهور با رای بالا، اعتماد به نفس و اقتدار رئیس جمهوری در مجامع بین المللی را در پی دارد و این برای نظام جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ است.

وی در ادامه پیرامون رویکرد نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات اظهار داشت: نیروی انتظامی در زمینه برقراری نظم و امنیت در انتخابات حضور دارد و سعی می‌کنیم در حیطه مسئولیت و وظیفه‌ای که به عهده داریم انتخابات را با بهترین شکل ممکن و در نظم و امنیت کامل برگزار کنیم.

فرمانده ناجا افزود: فعالیت‌های تبلیغاتی، اجتماعات مردمی و شنیدن برنامه‌های کاندیداها در این دوره از انتخابات در اوج قرار دارد و از شور و حال خاصی برخوردار است.

وی با تاکید بر باورپذیر بودن شعارها و مسائلی که از سوی کاندیداها مطرح می‌شود افزود: اگر این اهدافی که کاندیداها بیان می‌کنند باورپذیر باشند مردم هم اعتماد می‌کنند و این انتخابات پرشور خواهد بود اما اگر عکس این موضوع دیده شود بی‌اعتمادی مردم را به دنبال دارد و دشوار خواهد بود.

سردار احمدی‌مقدم با اشاره به آگاهی و بصیرت مردم تصریح کرد: مردم از بیانات و حرف‌هایی که زده می‌شود انتظار تحقق دارند و اگر نتوان محقق کرد مورد بازخواست قرار می‌دهند.

وی یادآور شد: شعارها و برنامه‌های تبلیغات کاندیداها مورد تحلیل و بررسی مردمی قرار می‌گیرد و مشخص می‌شود که این فرد آیا توانمندی تحقق اهداف را دارد یا اینکه اهداف مطرح شده تا چه اندازه قابلیت اجرایی شدن دارد.

وی اضافه کرد: از این رو تاکید پلیس بر این است که کاندیداها در برنامه‌های تبلیغاتی خود وعده‌های درستی بدهند و با رعایت کامل ادب و اخلاق نسبت به تبلیغات خود و تشکیل ستادهای انتخاباتی اقدام کنند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه وعده‌های توخالی مردم را بی اعتماد می‌کند گفت: کاندیداها از تهدید و تخریب دیگران پرهیز کنند و به جای اینکه رویه تخریب در پیش بگیرند به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.

وی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مردمی دارد که که از حرف‌ها و تبلیغات منفی و تخریب‌ها تاثیر منفی می‌پذیرد و این تاثیرپذیر ناخوشایند است.

احمدی‌مقدم ادامه داد: مسئولیت ریاست جمهوری باری است بر دوش یک نفر که در پایان کار خود باید در پیشگاه خداوند و در مقابل مردم پاسخگو باشد بنابراین می‌طلبد تا به گونه‌ای که توان کار وجود دارد نشان داده شود.

وی افزود: پلیس هم تمام توان خود را برای برقراری نظم انتخابات تا پایان برگزاری آن و حتی بعد از آن به کار می‌گیرد و با کمک از نیروها و تجهیزات خود حضور گسترده‌ای برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده را دارد.
کد مطلب: 28894
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *