۰
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۰

مرز امنیتی ایران شرق مدیترانه است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هیچکس در میدان بازی دشمن بازی نخواهد خورد گفت: امروز مرزهای امنیتی خود را تا شرق مدیترانه ادامه داده‌ایم و حیله آنها نتوانست حرکت ما را متوقف کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سردار حسین سلامی در یادواره ۲۳۰ شهید عملیات بیت‌المقدس استان مازندران که به میزبانی شهرستان بابلسر در مصلی المهدی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا تجدید پیمان و میثاق با آرمان‌های بلند شهدا در دفاع از ولایت فقیه و مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی با بیان اینکه مازندران یکی از پر افتخارترین استان‌های ما در طول هشت سال دفاع مقدس است، افزود: برگزاری یادواره شهدا رساندن پیام شهدا به نسل جوان بوده و باید فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج داده که برگزاری یادواره شهدا یکی از راه‌های زنده نگه داشتن این فرهنگ است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به جانفشانی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران اشاره کرد و گفت: فرزندان این استان در عملیات‌های بزرگ همواره یکی از ارکان‌های مهم پیروزی بودند و توفیق همراهی این دلیرمردان در بعضی از عملیات‌ها از افتخارات من است.

سلامی با بیان اینکه الگوپذیری از شهدا باید در صدر برنامه‌های ما قرار گیرد، اضافه کرد: دشمنی که می‌خواست سرزمین ما را اشغال کند،یک ارتش یا یک کشور نبود، بلکه همه قدرت‌های جهان دور هم جمع شدند که ملت ایران را به شکست بکشانند.

وی اضافه کرد: رزمندگان عزیز ما برای اینکه شرافت‌شان محفوظ باشد از جای جای کشورمان به دفاع شتافتند و روح فداکاری را در جامعه بر افراشتند و اجازه ندادند دشمنان پیروز شوند.

این مسئول،از شهدا و رزمندگان به عنوان سرمایه‌های عظیم و گرانبهای کشور ما یاد کرد و گفت: حاصل این دفاع عزت امروز ما است و اگر آنها نبودند باید ما را امروز در گورستان جهل دفن می‌کردند.

سلامی ادامه داد: اگر جوانان ما در طول هشت سال دفاع مقدس مقاومت نمی‌کردند سرنوشت ما مانند عراق، سوریه و افغانستان بود، اینکه تا امروز دشمن به ما حمله نکرد، فکر نکنید، امکانات حمله را ندارد بلکه کاملا آگاه است اگر قدم در این سرزمین بگذارد، از بین خواهد رفت.

وی اضافه کرد: هنگامی که دشمن دید، مردم کشور ما بدون هیچ واهمه‌ای در برابر قدرت آنها حمله می‌کنند، فکر حمله به ما را از سر خود بیرون کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همچنین به کارشکنی‌های دشمن در برنامه هسته‌ای ایران اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند ما را از توانایی هسته‌ای محروم کنند و این توانایی را از ما بگیرند اما ما امروز مرزهای امنیتی خود را تا شرق مدیترانه ادامه دادیم و چرخ‌های اقتصادی ما از توطئه دشمنان عبور کرده و حیله آنها نتوانست حرکت ما را متوقف کند.

سلامی با بیان اینکه ملت ایران با درایت رهبری هوشمند و فرزانه توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه می‌کند، افزود: امروز در شرایط تحریم، فشار اقتصادی، عملیات روانی و تهاجم فرهنگی، ایران اسلامی رو به پیشرفت است و مردم این سرزمین اجازه نمی‌دهند دشمن از این فشارها شاد شود، هیچکس در میدان بازی دشمن بازی نخواهد خورد و به یاری خداوند و رهبری مقام معظم رهبری در برابر دشمنان پیروز خواهیم بود.
کد مطلب: 29093
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *