۰
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۶

نخستین کاندیدای مشهور روز دوم: هاشمی را در کابینه ام نمی‌گذارم

وی در پاسخ به سؤالی در مورد استفاده از هاشمی رفسنجانی در کابینه‌اش، گفت: بنده از نیروهای جوان در کابینه استفاده می‌کنم لذا هاشمی را در کابینه نمی‌گذارم.

رئیس سازمان امداد و نجات دقایقی پیش برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور آمد.

 محمود مظفر رئیس سازمان امداد و نجات دقایقی پیش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات وزارت کشور آمد.

مظفر رئیس سازمان امداد و نجات امروز (چهارشنبه) بعد از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر است و من به همین دلیل ثبت نام کردم.

وی با بیان اینکه شعارم صلح و دوستی برای همه و برای همیشه است، افزود: بنده ۳ اصل صداقت، دیانت و کرامت را محور برنامه‌هایم قرار داده‌ام؛ استفاده از مجریان صالح، مؤمن و جوان از اولویت‌های کاری بنده است تا انشاءالله بتوانیم به سوی پیشرفت حرکت کنیم.

مظفر در پاسخ به سؤال در مورد گردهمایی ۱۰۰ هزارنفری در استادیوم آزادی گفت: میزبان آن برنامه سازمان گردشگری بود و ما همه مهمان آنها بودیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری اضافه کرد: من با توکل به خدا و پشتیبانی مردم وارد عرصه شدم لذا به نفع هیچ ائتلاف و یا شخصی کنار نمی‌روم.

مظفر اظهار داشت: اگر فقط به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشید شأن مردم را پائین آورده‌اید و اگر به افق‌های بلندتری بیندیشیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد استفاده از هاشمی رفسنجانی در کابینه‌اش، گفت: بنده از نیروهای جوان در کابینه استفاده می‌کنم لذا هاشمی را در کابینه نمی‌گذارم.

مظفر در مورد مشایی هم اظهار داشت: مشایی فردی است که در دولت تلاش می‌کند و تلاش‌های خوبی را هم انجام می‌دهد؛ جریان انحرافی در جامعه به اعتقاد من وجود ندارد و ساخته ذهن افراد است.

رئیس سازمان امداد و نجات، اضافه کرد: هدفمندی یارانه‌ها را هدفمند می‌‌کنم و به سمت گروه‌های ضعیف هدایتش می‌کنم.

مظفر افزود:‌غنی‌سازی اورانیوم هم حق مردم است و از آن حمایت می‌کنم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره گشت ارشاد گفت: من هیچ اعتقادی به برخوردهای زننده و تند به مردم ندارم و باید امر به معروف و نهی از منکر به زبان نرم باشد.

کد مطلب: 29503
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *