۰
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۱

الازهر ورود صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد

الازهر با صدور بیانیه‌ای خواستار مداخله فوری امت اسلامی و عربی و جامعه بین‌الملل به منظور توقف سیاست‌ها و جنایت‌های هدفمند دشمن صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی شد که احساسات و عواطف بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان در اقصی نقاط جهان را جریحه‌دار می‌کند.
الازهر ورود ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی تحت حراست شدید عناصر پلیس رژیم صهیونیستی و گشت‌زنی در محوطه‌ها و ساختمان‌های این مسجد مبارک و ممانعت از ورود طلاب علوم دینی به داخل آن و حمله به نمازگزاران و نگهبانان حاضر در این مسجد را که منجر به زخمی شدن شماری از آنها شد، به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، الازهر با صدور بیانیه‌ای خواستار مداخله فوری امت اسلامی و عربی و جامعه بین‌الملل به منظور توقف سیاست‌های و جنایت‌های هدفمند دشمن صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی شد که احساسات و عواطف بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان در اقصی نقاط جهان را جریحه‌دار می‌کند.

الازهر نسبت به تکرار چنین اقدام‌هایی که در مقابل دیدگان جهانیان و در پرتو سکوت جوامع بین‌الملل و عدم اتخاذ موضعی قاطع و بازدارنده در برابر آن انجام می‌شود، شدیدا هشدار داد.

کد مطلب: 29509
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *