۰
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۱

دستگیری عوامل قتل و آشوب در ایلام

رییس پلیس آگاهی ایلام از دستگیری متهم به قتلی خبرداد که در مراسم محلی ساز و دهل در نوروز فردی را با قمه به قتل رسانده بود.
سرهنگ علیرضا گوهری با بیان اینکه در هشتم فروردین ماه سال‌جاری پرونده‌ای در اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس مبنی بر درگیری منجر به قتل تشکیل شد، گفت: با آغاز تحقیقات کارآگاهان و با توجه به اظهارات شهود، فردی ۲۰ ساله به نام «فرشاد» دستگیر شد.

وی افزود: هنوز ساعاتی از دستگیری «فرشاد» نگذشته بود که اعلام شد تعدادی از منازل و مغازه‌های اقوام این متهم توسط آشنایان مقتول تخریب و به آتش کشیده شده که دستگیری این اخلالگران نظم عمومی نیز در دستور کار قرار گرفت.

گوهری با بیان اینکه این فرد پس از دستگیری صراحتا به بزه ارتکابی قتل به وسیله قمه معترف شد، گفت: «فرشاد» علت و انگیزه درگیری منجر به قتل را اختلاف و درگیری‌اش با مقتول و تعداد دیگری از اقوام وی به نام‌های «مصطفی»، «کریم» و «امین» در مراسم محلی ساز و دهل اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات فرد دیگری به نام «مهدی» نیز به عنوان متهم ردیف دوم دستگیر شد، گفت: این فرد نیز ضمن تایید اظهارات «فرشاد» در مورد درگیری منجر به قتل به حضورش در صحنه درگیری و ضرب و شتم مقتول در حین دعوا به وسیله چوب اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی ایلام با بیان اینکه با توجه به اینکه بعد از وقوع قتل، تعداد شش باب مغازه و منزل توسط بستگان مقتول تخریب یا به آتش کشیده شد، گفت: در این راستا نیز دو تن به اسامی «احسان» و «یاسر» فاقد شغل و شرکت‌کننده در نزاع و درگیری اولیه منجر به قتل، دستگیر شدند.

گوهری با بیان اینکه در این راستا «فرشاد» به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل‌عمدی به وسیله قمه، قرار بازداشت موقت صادر شد، گفت: برای «مهدی» به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل و اخلال در نظم عمومی و مشارکت در قتل عمدی به وسیله چوب و برای «احسان» نیز اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل و اخلال در نظم عمومی صادر شد.

وی با بیان اینکه «یاسر» نیز به اتهام تخریب منازل اقوام متهم به قتل و اخلال در نظم عمومی با قرار بازداشت موقت روانه زندان ایلام شده است، گفت: متهم به قتل عنوان داشته که آلت قتاله در خودرویش نگهداری می‌شود که مراتب به افسر پرونده اعلام و این وسیله نیز در خودرویش کشف شد.
کد مطلب: 29603
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *