۰
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۹

فیرات دوباره به سایپا برگشت

سخنگو و معاون ورزشی باشگاه سایپای البرز گفت: همکاری دوباره با فیرات ربطی به بدهی گذشته ندارد و بدهی او را هم با برگزاری کلاس های آموزشی پرداخت کرده ایم.
به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات باز هم به نیمکت سایپا رسید تا مدیران این باشگاه در گامی رو به عقب به سراغ مربی بروند که شنیده می شود بدهکاری قدیمی باشگاه به وی عامل اصلی حضور دوباره اش در جمع نارنجی پوشان بوده است.

سایپا در حالی لیگ دوازدهم را به پایان برد که مجتبی تقوی با تمام فراز و نشیب ها تیمش را به رتبه نهم رساند اما مدیران باشگاه با این بهانه که برنامه سه ساله دارند حکم به کنار گذاشتن تقوی دادند و انگین فیرات مربی ترک تبار سال های گذشته خود را به عنوان سرمربی جدید باشگاه معرفی کردند.

دکتر تقی زاده معاون ورزشی باشگاه در خصوص این تغییرات گفت: ما برنامه سه ساله ای برای تیم فوتبال سایپا داریم و تصمیم باشگاه این بود که از فیرات به عنوان سرمربی تیم استفاده شود و با توجه به تجربه بالای این مربی و آشنایی او با باشگاه ساپا این امید می رود که این مربی ترک تبار در فصل جدید موفق باشد.

وی در خصوص ناراحتی مجتبی تقوی اظهار داشت: مجتبی تقوی از سرمایه های باشگاه سایپا است و در روز های آینده باشگاه از زحمات این مربی تقدیر خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه سایپا در جواب سوال خبرنگار مهر که آیا بدهی گذشته به فیرات باعث شد تا او به عنوان سرمربی سایپا انتخاب شود گفت: همکاری با فیرات ربطی به بدهی گذشته ندارد او در این مدت با باشگاه در تماس بود و بدهی گذشته او را هم با برگزاری کلاس های آموزشی پرداخت کرده ایم و در حال حاضر هم با او قرار داد جدیدی امضاء کرده ایم.

تقی زاده در پایان گفت: هدف سایپا این است که بتواند ناکامی های سال های گذشته را جبران کند و این برنامه سه ساله سایپا را به هدف خود نزدیک خواهد کرد.
کد مطلب: 29878
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *