۰
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳

در ایام انتخابات، تلفن همراه رئیس جمهور در چهل سالن سینما

بهترین زمان برای نمایش فیلم در این شرایط است با توجه به این که فیلم حدود یک سال و نیم برای نمایش مشکل داشت . معتقدم مخاطب با دیدن فیلم دست پر از سینما بیرون می‌آید زیرا فیلم طنز مورد نیاز یک اثر هنری را دارد و روحیه شادابی را در پی خواهد داشت .
نمایش فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس‌جمهور» به کارگردانی علی عطشانی با ۴۰ سالن سینما در تهران و شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

«محسن علی‌اکبری» تهیه‌کننده در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره نمایش فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» گفت: نمایش فیلم از ۲۵ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود ما در تهران ۲۰ سالن سینما با سرگروهی سینما آزادی داریم . فیلم همزمان با تهران در شهرستان‌ها نیز به نمایش درمی آید که با ۱۵ شهرستان هماهنگ شده و نمایش فیلم در ۴۰ سالن سینما در تهران و شهرستان به صورت همزمان آغاز می‌شود.

وی درباره زمان نمایش فیلم با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخابات و فصل امتحانات گفت: این فیلم با توجه به موضوعی که دارد می‌تواند شور و شوق بیشتری به مردم برای حضور در انتخابات ببخشد. فیلم با فضای جامعه سنخیت دارد.

وی درادامه گفت: بهترین زمان برای نمایش فیلم در این شرایط است با توجه به این که فیلم حدود یک سال و نیم برای نمایش مشکل داشت . معتقدم مخاطب با دیدن فیلم دست پر از سینما بیرون می‌آید زیرا فیلم طنز مورد نیاز یک اثر هنری را دارد و روحیه شادابی را در پی خواهد داشت .

علی اکبری درباره تبلیغات برای نمایش فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» گفت: تبلیغات تلویزیونی فیلم از شب گذشته آغاز شد، تبلیغ شهری هم آغاز شده است و از دو هفته گذشته آنونس فیلم پیش از نمایش فیلم سینمایی پخش می شود. به عقیده من فیلم به گونه‌ای است که تبلیغات آن از طریق مخاطبان صورت می‌گیرد و فروش موفقی را برای فیلم پیش‌بینی می کنم .

«تلفن همراه رئیس جمهور» سومین ساخته بلند سینمایی علی عطشانی است که فیلمنامه آن متعلق به جابر قاسمعلی است و در آن مهدی هاشمی، بهناز جعفری، نیکی کریمی، اکبر عبدی و... بازی کرده‌اند.

فیلم داستان کارگری ساده است که به طور اتفاقی سیم‌کارت رئیس جمهور به دستش می‌رسد و ناخواسته با سیلی از مشکلات و تماس‌های مردمی مواجه می‌شود.
کد مطلب: 29952
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *