۰
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۶

وضع اینترنت در انتخابات چگونه خواهد بود؟

به گفته مدیر روابط عمومی زیرساخت، این شرکت برنامه‌ریزی می‌کند در ایام انتخابات ریاست جمهوری با برقراری بسترهای ارتباطی، شبکه امن، پایدار و مطمئن را در اختیار کاربران و برگزارکنندگان اینترنت قرار می‌دهد.
به گزارش مهر، مهدی خدایی با اشاره به برنامه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت برای برقراری خدمات ارتباطی در بستر اینترنت در ایام انتخابات ریاست جمهوری گفت: شرکت زیرساخت به عنوان متولی اینترنت کشور برنامه‌ریزی منسجمی در بخش ارایه شبکه امن، پایدار و مطمئن برای کاربران و نیز نهادها و برگزارکنندگان انتخابات دارد بر این اساس گروه‌های نگهداری و سرویس‌دهی شبکه در شیفت‌های مشخص شبانه‌روزی برای انجام امور در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی گفت: تمامی تلاش این است که شاهد قطعی اختلال در شبکه اینترنت در این ایام نباشیم.

مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: در زمینه افزایش ظرفیت پهنای باند مشکلی وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند برای دریافت سرویس به شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات اینترنت و مخابرات اعلام نیازکنند.

وی افزود: در این زمینه شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی هرگونه افزایش پهنای باندی را دارد و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

خدایی با اشاره به عضویت شرکت ارتباطات زیرساخت در کمیته برقراری ارتباطات پایدار وزارت ارتباطات که برای ایام انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده است، گفت: شرکت زیرساخت به عنوان متولی بستر اینترنت در این کمیته مسوولیت برقراری ارتباطات مطمئن را بر عهده دارد و تمامی سعی و تلاش این است که هیچ‌گونه اختلال و قطعی در این ایام برای شبکه اینترنت به وجود نیاید.

وی گفت: در زنجیره توزیع اینترنت تنها یکی از بخش‌ها بر عهده شرکت ارتباطات زیرساخت است و برای ارایه سرویس مناسب اینترنت، شرکت‌های اینترنتی و مخابرات نیز سهیم هستند.
کد مطلب: 30060
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *