۰
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۲

تبریزی‌ها تراکتور را اروپایی تشویق می‌کنند

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: بعد از توافقات نهایی با این تیم، لیست بازیکنان و برنامه خود را به باشگاه خواهم داد.
منصور ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم تراکتورسازی و بازیکنان این تیم را به خوبی می‌شناسم و به توانایی‌های آنها ایمان دارم، اما بعد از توافقات نهایی، لیست بازیکنان را به مدیریت باشگاه تحویل خواهم داد و امیدوارم امسال تیم تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ برتر تیم مدعی و مقتدری بوده و بتواند خواسته تماشاگران خود را برآورده سازد.

وی در مورد قبول هدایت تیم تراکتورسازی گفت: مذاکرات اولیه با سردار جعفری و آقای آذرنیا صورت گرفته بود و مدیریت جدید باشگاه زینی‌زاده نیز دنبال کننده ادامه مذاکرات بود که به نتایج خوبی نیز دست یافته‌ایم و باید بگویم من با شناخت از تراکتورسازی هدایت این تیم را برعهده گرفته‌ام.

سرمربی سابق نفت تهران در مورد مذاکراتش با پرسپولیس خاطرنشان کرد: صحبت‌های خاصی نبود و مدیریت باشگاه پرسپولیس گفتند نام من هم جزو کاندیداهای هدایت این تیم است که من هم به احترام هواداران پرسپولیس، قبول کردم ولی من از قبل با تراکتورسازی صحبت‌هایم را کرده بودم.

احساس خوبی از حضور در تبریز داشتم

منصور ابراهیم‌زاده از تماشاگران تیم تراکتورسازی به نیکی یاد کرده و ابراز داشت: من چند بار با تیم ذوب آهن اصفهان و یک بار نیز با نفت تهران در تبریز مقابل تراکتورسازی قرار گرفتن و باید اعتراف کنم که هر موقع در تبریز بازی داشتیم یک احساس خوبی به من دست می‌داد آن هم به این دلیل بود که هواداران تراکتورسازی به تیم حریف احترام خاصی قائل می‌شدند، تشویق‌های پر شور و به سبک اروپایی آنها انرژی خاصی داشت که بازی کردن را برای ما سخت می‌کرد.

وی افزود: تماشاگران تراکتورسازی سرمایه‌های‌ گرانبهای این باشگاه هستند و نهایت تلاش خود را برای رضایتمندی آنها خواهم کرد و امیدوارم بتوانم با ساختن تیمی مدعی، خواسته هواداران این تیم را تحقق بخشم.

منصور ابراهیم‌زاده سرمربی سابق تیم‌های ذوب آهن اصفهان و نفت تهران با مسئولان باشگاه تراکتورسازی به توافق رسیده و امروز قرارداد خود را با این تیم منعقد خواهد کرد.

در سوابق وی دو عنوان نایب قهرمانی و یک سومی لیگ برتر با تیم ذوب‌آهن اصفهان و یک نایب قهرمانی در آسیا با همین تیم به چشم می‌خورد. ابراهیم‌زاده فصل گذشته هدایت تیم نفت تهران را برعهده داشت که با عنوان با ارزش پنجمی به کار خود پایان داد.

وی بعد از محمود یاوری و حمید ندیمیان، سومین مربی اصفهانی می‌باشد که هدایت تیم‌های متبریزی را برعهده گرفته است.
کد مطلب: 30773
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *