۰
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۵

حمله شدید سپاهان به رویانیان

باشگاه سپاهان به دنبال اظهاراتی که محمد رویانیان در مورد هزینه‌های چند میلیاردی برای دو بازیکن عنوان کرده بود، ضمن اعلام شکایت مجدد از وی، انتقادات تندی را علیه مدیرعامل پرسپولیس مطرح کرد. مسئولان باشگاه اصفهانی عنوان کرده اند رویانیان این اتهامات بی اساس را ناشی از توهمات و حدس و گمان خودش مطرح کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، سایت باشگاه سپاهان ضمن اعلام این خبر نوشت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران طی مصاحبه‌ای، مطالبی کذب و همچنین تهدید گونه را در ارتباط با بودجه خیالی متصوره خود از یکی از باشگاه‌های لیگ برتر عنوان داشته که با کلید واژه‌های خود در قسمت پایانی مصاحبه - پاراگراف آخر متن مصاحبه منتشره - و با اشاره مستقیم به فینال جام حذفی به طور طبیعی اذهان عمومی را متوجه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می‌نماید.

این باشگاه با احترام به آقای مالکی ریاست محترم هیئت مدیره، سایر اعضای هیئت مدیره، پیشکسوتان عزیز و بزرگوار و هواداران بی‌شمار باشگاه پرسپولیس از پاسخ جامع و مفصل به این اتهامات بی‌اساس که صرفا ناشی از توهمات و حدس و گمان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است، خودداری می‌کند و اعلام می‌دارد که افکار عمومی به خوبی از جوسازی و فرافکنی‌های آقای رویانیان در مقاطع مختلف که به منظور انحراف اذهان عموم و ورزش دوست از عدم کسب موفقیت پرسپولیس در فصل گذشته آن هم با بازیکنان و کادرهای فنی متعدد خارجی و داخلی که اتفاقا بسیار پرهزینه بوده است، آگاه می‌باشد و می‌داند که به واسطه نگاه عدم تخصصی و بیگانه جناب آقای رویانیان با ورزش و حتی مسائل فرهنگی ورزشی است که چنین اتهامات بی‌پایه و اساس به یک باشگاه زده می‌شود و قصد در تشویش اذهان عمومی دارد.

هرچند با وجود تمام این گفته‌ها همچنان یک سوال باقی می‌ماند و آن هم اینکه در کجای دنیای ورزش، مدیر و یا باشگاهی را سراغ دارید که به جای حل و فصل مشکلات و معظلات مجموعه خود دائما و هر روزه به امور سایر باشگاه‌ها بپردازد و حاشیه‌سازی و جوسازی منفی علیه آنان کند؟!!

باشگاه سپاهان همچون قبل جناب آقای رویانیان را به خویشتن‌داری و پرداختن به امور باشگاه خود دعوت می‌نماید. در همین رابطه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران مجددا به دلیل اتهامات وارده به این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
کد مطلب: 30843
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *