۰
پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵

6 تا 8 بازیکن در کلاس آسیا می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از صعود تیمش به جمع هشت تیم برتر آسیا گفت: ما برای حضور در مراحل بالاتر نیاز به ۶ تا ۸ بازیکنی داریم که وزن آسیایی داشته باشند. مهم نیست من باشم یان. هر کس می خواهد باشد باید همه کمک کنند تا مشکلات استقلال حل شود.
به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از تساوی بدون گل چهارشنبه شب تیمش برابر الشباب امارات در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم که باید از بازیکنانم تشکر کنم. ما شروع خوبی نداشتیم اما بعد از گذشت دقایقی از بازی و با تغییراتی که ایجاد کردیم بازی را در اختیار گرفتیم و در شرایطی که قدرت های بزرگ آسیا حذف شده اند، استقلال به جمع هشت تیم برتر صعود کرد که باید از بازیکنانم تشکر کنم.

وی با بیان اینکه استقلال روزهای سختی را پشت سرگذاشت مقایسه ای بین این تیم با تیم های عربی داشت و گفت: برخی تیم های عربی برای این مسابقات نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند اما استقلال با ۱۳ - ۱۴ میلیارد تومان هزینه کرده است و خدا را شکر که بازیکنانم مزد زحماتشان را با قهرمانی در لیگ برتر و صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا گرفتند.

امیر قلعه نویی در مورد آینده استقلال در ادامه لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر می خواهیم استقلال به مراحل بالاتر برود باید پشتیبانی تیم قویتر باشد و از نظر مسائل مالی نیز بازیکنان را تامین کند. ما برای ادامه راه ۶ تا ۸ بازیکن می خواهیم که وزن آسیایی داشته باشند. شما ببینید هر وقت جباری سرحال است تیم ما راه می افتد اما اگر جباری خوب نباشد ما مشکل پیدا می کنیم. ما دو هافبک می خواهیم که در حد و اندازه جباری باشند. البته در ایران چنین بازیکنانی را نداریم و باید از خارج بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه با این تیم قرارداد دو ساله دارد و می خواهد در این تیم کارش را دامه دهد به شکست تیم ملی برابر عمان در دیداری تدارکاتی عصر چهارشنبه اشاره کرده و گفت: من از این باخت ناراحت نشدم چرا که این یک بازی تدارکاتی بود و تعدادی از جوانان فوتبال ایران فرصت کردند در این دیدار به میدان بروند. قطعا در این بازی ها نقاط ضعف شناسایی می شود و می توان برای دیدارهای رسمی آنها را برطرف کرد.

امیر قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد دروازه بان تیم ملی و دوری سیدمهدی رحمتی گفت: به نظر من ما نباید فرصت سوزی و سرمایه سوزی داشته باشیم. رحمتی الان یک سروگردن از آسیا بالاتر است و اگر تیم ملی ۷ امتیاز به ست آورده حداقل امتیاز بازی رفت با ازبکستان و بازی با کره در تهران را مدیون رحمتی است. مسئولان فدراسیون فوتبال باید ورود کنند و اجازه فرصت سوزی را ندهند. کی روش هم باید تجدید نظر کند تا این مشکل حل شود.

قلعه نویی در واکنش به این پرسش که اگر تیم ملی برابر قطر ببازد شما گزینه جایگزینی کی روش خواهید بود گفت: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و تیم ملی برابر قطر به پیروزی برسد. ما چند سال است که زاپاس تیم ملی هستیم اما امیدوارم این تیم بتواند به جام جهانی صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه هدف باید حفظ موجودیت استقلال و تقویت این تیم برای آینده باشد در مورد جدایی برخی بازیکنان از جمله جواد نکونام گفت: به هر حال برخی بازیکنان ما از تیم های خارجی پیشنهاد دارند و با وضعیتی که دلار دارد اگر نروند به خانواده شان ظلم کرده اند. جواد نکونام هم یک سال به تیم ما آمد و یک قهرمانی در کارنامه اش ثبت شد. اگر بخواهد می تواند در استقلال بماند و اگر هم خودش نخواهد من به زور او را نگه نمی دارم. بازیکنی که دلش با تیم نیست بهتر است برود.
کد مطلب: 30989
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *