۰
پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۱

کریمی متفاوتی در تراکتورسازی خواهید دید

سرمربی تراکتورسازی تبریز با تمجید از انگیزه بالای علی کریمی بعد از پیوستن به این تیم گفت: کریمی در فصل پیش رو جزو فوتبالیست‌های نمونه و تاپ لیگ خواهد بود و همه او را متفاوت‌تر خواهند دید.

مجید جلالی، درباره پیوستن علی کریمی به تراکتورسازی تبریز، بیان کرد: من هفته‌ پیش جلسه یک ساعته‌ای را با کریمی داشتم و فکر می‌کنم اتفاق خوبی برای هر دو طرف افتاده است تا کمک کنیم تراکتورسازی در فصل پیش‌رو بتواند کارهای بزرگی را انجام دهد. ما برای بهترین جایگاه تلاش می‌کنیم.

 

سرمربی تراکتورسازی همچنین در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای استفاده از علی کریمی دارد؟ مطرح کرد: این چیزی نیست که بتوان الان درباره آن صحبت کرد، اما من در صحبت‌های پیش از توافق می خواستم مطمئن شوم که او انگیزه خوبی دارد تا بتواند در فوتبال بازیکن نمونه و تاپ باشد و من با او صحبت کردم و مطمئن شدم و شما نیز بدانید که در فصل آینده علی کریمی متفاوتی خواهید دید.

 

وی افزود: خودش هم انگیزه قوی دارد تا بتواند در باقی مانده زمان فوتبالش بزرگی کند. وقتی شور و اشتیاق او را دیدم فهمیدم که می‌توانیم به هم کمک کنیم. مهم نیست که بازیکن در چه سبک و سنی قرار دارد. در هر سنی شور و اشتیاق برای پیشرفت کافیست. وقتی در سال‌های قبل با بازیکنان کار می‌کردم به این تجربه رسیدم.

 

جلالی همچنین در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا صحبت‌های او باعث شد که علی کریمی دوباره به فوتبال باز گردد؟ عنوان کرد: من فقط به او گفتم که دو راه پیش‌رو داری، یکی این که خداحافظی کنی و دیگری بزرگ بازی کنی. این نظر من بود که اتفاقا نظر خودش هم دقیقا همین بود.

 

به گزارش ایسنا، در حالی علی کریمی از پرسپولیس جدا می‌شود که هواداران این تیم علاقه بسیاری به حضور او در تیمشان دارند. همچنین تجربه جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و شعارهایی که هواداران این تیم در طی فصل سر می‌دادند باعث شده تا این نگرانی التهاب در سکوها در سرخپوشان پایتخت هم به وجود آید.

 

مجید جلالی در این باره نیز به ایسنا گفت: بعید می‌دانم که چنین چیزی اتفاق افتد. انتقال علی کریمی به تراکتورسازی نه انگیزه مادیگرایانه داشته و نه با انگیزه منفی اتفاق افتاده که بخواهند به واسطه آن ناراحت شوند. در ضمن خود کریمی گفته که می‌خواهد فوتبالش را در پرسپولیس تمام کند.

کد مطلب: 33549
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *