۰
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۵

رییس ستادكل نیروهای مسلح عید فطر را به مقامات و فرماندهان ارتش كشورهای اسلامی تبریك گفت

رییس ستادكل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای، فرارسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال ۱۴۳۳ هجری قمری را به مقامات و فرماندهان ارتش كشورهای اسلامی جهان تبریك گفت.
 به‌ گزارش روز شنبه دفتر ویژه رییس ستادكل نیروهای مسلح، سردار سرلشگر بسیجی' سیدحسن فیروزآبادی' در بخشی ‌از این پیام‌ها، عید سعید فطر و عید شكوفایی فطرت الهی و تعالی روح انسانی را به فرماندهان ونیروهای مسلح كشورهای اسلامی تبریك و تهنیت گفته است. 

در پیام تبریك سرلشگر فیروزآبادی آمده است: موج فزآینده اقبال كه به سمت اسلام و ارزش‌های دینی و گسترش نهضت بیداری اسلامی روی آورده، نوید بخش تحول بنیادین در جهان معاصر است و نیروهای مسلح به عنوان كانونی اطمینان بخش، زمینه ساز اقتدار و امنیت ملی كشورها نقش حیاتی را در این عرصه دارند.

وی به مصائبی نظیر نسل كشی مسلمانان در فلسطین، افغانستان و میانمار كه در جهان اسلام وجود دارد، اشاره كرد و افزود: رژیم صهیونیستی درصدد درگیر كردن ارتش های اسلامی و به وجود آوردن بحران‌های داخلی و بین‌المللی و مشابه آنچه در سوریه دیدیم، است.

سرلشگر فیروز آبادی خاطرنشان كرد: هدف اصلی این اقدامات مهار حركت‌های اسلامی و تضعیف جبهه مقاومت و كاهش ظرفیت اثرگذاری كشورهای مسلمان در معادلات جهانی است كه مقابله با آن نیازمند همفكری و هماهنگی دولتمردان جهان اسلام و هوشیاری نسبت به ابعاد این توطئه‌ها است.

رییس ستادكل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادامه ضمن ابراز امیدواری و تمسك جستن به آیات نورانی قرآن مجید در سایه وحدت و همدلی، شكوفایی روز افزون امت‌های اسلامی و قطع ایادی دشمنان اسلام و صلح و آرامش را در تمام جهان اسلام خواستار شد.

سرلشگر فیروز آبادی در خاتمه این پیام برای مقامات نظامی كشورهای اسلامی و خانواده های آنها و همچنین نیروهای مسلح این كشورها از خداوند منان سربلندی و بهروزی مسئلت كرده است.
کد مطلب: 3363
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *