۰
چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۶

حاشیه‌های تلویزیونی گفت‌وگوی زنده روحانی با 3 مجری

گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس‌جمهور که شامگاه سه‌شنبه با موضوع عملکرد ۱۰۰ روزه‌ی دولت به روی آنتن رفت، برای نخستین بار با حضور سه مجری تلویزیون همراه بود.

 محمدرضا شهیدی‌فرد، ندا سپانلو و محمود احمدی افزادی، سه مجری تلویزیون بودند که در گفت‌وگوی زنده شامگاه سه‌شنبه پرسش‌هایشان را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجی با رییس جمهور در میان گذاشتند.

تلویزیون با انتخاب همزمان سه مجری برای اداره گفت‌وگوی زنده رییس جمهور، تجربه‌ای جدید را در این حوزه به ثبت رساند. هر چند حضور همزمان سه نفر در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در مواردی به بی‌نظمی مجریان در بیان جملات و طرح پرسش‌ها انجامید.

تلویزیون در حالی برای برنامه‌ی شامگاه پنجم آذر ماه به این ترکیب از مجریان رسید که هیچکدام از این سه نفر پیش‌تر تجربه‌ی گفت‌وگو با رییس جمهور را در یک برنامه زنده تلویزیونی نداشتند.

گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور با صحبت‌های محمدرضا شهیدی‌فرد آغاز شد که در طول اجرای برنامه اغلب لبخندی بر لب داشت و سعی می‌کرد با میمیک چهره، شیوه‌ای متفاوت را در اجرا به تصویر بکشد. به نظر می‌رسد این بار او با این شیوه قصد داشت ادای مقلد خود در «خنده بازار» را درآورد.

گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور همچنین با صحبت‌های شهیدی‌فرد پایان یافت.

شهیدی‌فرد که با اجرای برنامه چالشی و بحث‌برانگیز «پارک ملت»، برای آخرین بار مقابل دوربین رفته بود، مدتی از رسانه دور بود تا اجرای گفت‌وگوی زنده تلویزیونی حسن روحانی بهانه‌ای برای بازگشت مجدد او به تلویزیون باشد.

دیگر مجری شامگاه گذشته، محمود احمدی افزادی بود که این روزها او را در مقام رییس دانشکده خبر می‌شناسیم.

دکتر احمدی افزادی که بیشتر سوالات مربوط به سیاست خارجی، تحریم و انرژی هسته‌ای را از رییس جمهور پرسید، پیش از این اجرای برنامه چالشی و گفت‌وگو محور «شب آفتابی» را در شبکه تهران عهده‌دار بوده است. او در سال ۸۶ هم رییس دانشکده خبر بوده است.

و اما ندا سپانلو دیگر مجری انتخاب شده برای گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور بود که بیشتر پرسش‌های اقتصادی را از حسن روحانی پرسید. او درواقع بیشتر نمود یک خبرنگار حوزه اقتصادی را در گفت‌وگوی شب گذشته داشت.

تلویزیون با انتخاب سپانلو برای نخستین بار به اجرای گفت‌وگوی زنده رییس جمهور با حضور یک خانم تمایل نشان داد.

ندا سپانلو فعالیتش را از سال ۷۷ در معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما شروع کرد و پس از آن در رادیو به تولید برنامه‌هایی همچون کنکاش و زیر ذره‌بین پرداخته است.

سپانلو در همین حین در تلویزیون هم فعالیت داشته و برنامه‌های مختلفی از جمله اقتصاد روز، بدون حاشیه، تجارت جهانی ایرانیان، صبح عالی بخیر، راهبرد اقتصادی، جهش و… را تولید یا اجرا کرده است. وی همچنین مدتی تهیه‌کننده برنامه «روز از نو» بوده است.

بر اساس این گزارش ایسنا، جریان گفت‌وگوی تلویزیونی رییس جمهور علاوه بر شبکه اول، از شبکه خبر و رادیو ایران هم پخش شد.

این برنامه همچنین با پخش تیتراژی آغاز شد که توسط دفتر رییس جمهور تهیه‌ شده بود.

این تیتراژ ابتدایی که بلندتر از تیتراژهای معمول به نظر می‌آمد، بر فعالیت‌های انتخاباتی حسن روحانی، حضور در مناظره‌های تلویزیونی و همچنین عملکرد وی در این ۱۰۰ روز (صحبت در سازمان ملل، حضور در دانشگاه تهران، سفر به نیویورک و ...) مرور داشت.

گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور در دفتر ریاست جمهوری ضبط شد.
کد مطلب: 35911
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *