۰
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۶

رباعیات خیام و شعرهای رسول یونان در میان پرفروش‌های نیمه اول آذر شهر کتاب

در فهرست کتاب‌های پرفروش فروشگاه مرکزی شهر کتاب، کتاب‌هایی مانند «من يك پسر بد بودم» و «مواظب باش مورچه‌ها می‌‌آيند» از رسول یونان و رباعیات خیام به چشم می‌خورد.
رباعیات خیام و شعرهای رسول یونان در میان پرفروش‌های نیمه اول آذر شهر کتاب
فهرست کتاب‌های پرفروش فروشگاه مرکزی شهر کتاب در نیمه اول آذرماه، منتشر شده است که در میان این فهرست می‌توان آثار پرفروش کتاب‌های تاریخی، فلسفی، علمی، کودک و نوجوان، هنری و ... را مشاهده کرد.

«وينستون چرچيل (شخصيت‌های تاثيرگذار)» و «دختری از ايران»، «آمريكا»، «ايرانيان (دوران باستان تا دوره معاصر)»، «تاريخ مرگ» پرفروش‌های بخش تاریخ هستند.

«سووشون»، «مثل پر»، «آپارتمان دريا»، «مادربزرگت رو از اين‌جا ببر» و «خوشبختی در راه است» نیز کتاب‌های پرفروش حوزه داستان در این مدت هستند. در بخش دین و عرفان بیشترین فروش متعلق به کتاب‌های «اخبار حلاج»، «اديان و آيين‌ها»، «شهر خدا»، «غزالی و اسماعیلیان» و «سیبی و دو آینه» بوده است.

در حوزه روانشناسی، کتاب‌هایی که بیشترین فروش را داشته‌اند،‌ به این ترتیب‌اند: «هنر عشق ورزیدن»، «روان درمانی اگزیستانسیال»، «هوش اجتماعی»، «قانون شفا» و «از دولت عشق». اما عناوین پرفروش کتاب‌های شعر در مدت مذکور شامل نام‌هایی چون «كوتاه بيا عمرم به نيامدنت قد نمی‌‌دهد»، «راه با رفيق»، «رباعيات خيام»، «من يك پسر بد بودم» و «مواظب باش مورچه‌ها می‌‌آيند» می‌شوند.

«نگاهی نو به فلسفه»، «فلسفه ایرانی و تطبیقی»، «گشتی با افلاطون»، «درآمدی جدید به فلسفه اخلاق» و «رياضيات زيبا» کتاب‌هایی هستند که در حوزه موضوعی فلسفه بیشترین فروش را داشته‌اند. عناوین پرفروش در بخش انقلاب و دفاع مقدس، هم عبارت‌اند از: «من زنده‌ام»، «لشکر خوبان»، «تماشاگه راز»، «خاک‌های نرم کوشک» و «برای تاریخ می‌گویم».

«ترکیب‌بندی در عکاسی»، «هنر فقیر»، «مینیمالیسم»، «درآمدی بر نظریه‌های عکاسی» و «به روایت ناصر تقوایی» عناوینی هستند که در قفسه‌های مربوط به کتاب‌های هنری به بیشترین میزان فروش دست پیدا کرده‌اند. پرفروش‌های کتاب‌های علمی نیز عبارت‌اند از: «فراسوی اینشتین»، «اخترشناسی»، «راهکارهای توانمندسازی مغز»، «تاریخ و فلسفه علم» و «شکل‌گیری حافظه (از مولکول تا ذهن)»

کتاب‌های «مجموعه خودم می‌‌خوانم»، «دورا و كوله‌پشتی (ماجراهای دورا و آموزش زبان انگليسی)»، «مجموعه گربه دانا»، «درد درمان دارد (سلام كلاس اولی‌‌ها ۴)» و «كلوچه توت‌فرنگی به مدرسه برمی‌‌گردد» نیز عناوین پرفروش کتاب‌های کودک در این فروشگاه هستند. ‌«با مامان‌ها چطور کنار بیاییم»، «چگونه دنیا را متحد کنیم»، «خاطرات پسربچه ناقلا»، «شرورترین دختر مدرسه» و «چکار کنم اگر وسواس دارم» هم کتاب‌های پرفروش حوزه سنی مخاطبان نوجوان است.
کد مطلب: 36026
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *