۰
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۳

آمبروزه: قهرمان آفریقا هستیم و به خوبی با آرژانتین، بوسنی و ایران رقابت می‌کنیم

مدافع حریف آفریقایی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ تاکید کرد او و هم‌تیمی‌هایش هیچ یک از هم‌گروهانش در این رقابت‌ها را دست‌کم نخواهند گرفت.
آمبروزه: قهرمان آفریقا هستیم و به خوبی با آرژانتین، بوسنی و ایران رقابت می‌کنیم
دفاع راست تیم ملی نیجریه، اولین حریف ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ اظهار داشت: برای بهترین بودن باید بهترین‌ها را شکست داد.

مدافع تیم سلتیک اسکاتلند که در جریان پیروزی ۵ بر صفر تیمش مقابل مادرول در لیگ اسکاتلند گلزنی کرد، تاکید کرد نیجریه به عنوان قهرمان جام ملت‌های آفریقا در سال ۲۰۱۳ با اعتمادبه‌نفس کامل به برزیل می‌رود و امید دارد به اولین قهرمان آفریقایی تاریخ جام جهانی تبدیل شود.

وی که با سایت باشگاه سلتیک گفت‌وگو می‌کرد، افزود: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و این بار تیم‌های آفریقایی باید به خودشان بیایند. چه کسی می‌داند. شاید این بار یک تیم آفریقایی جام جهانی را فتح کند. گروه ما گروه متعادلی است و ما برای تمام رقبایی که باید در جام جهانی برابر آنها قرار بگیریم احترام قائل هستیم. هر یک از تیم‌های این گروه می‌تواند به دور بعد صعود کنند.

آمبروزه با بیان این جمله که «در فوتبال نمی‌شود شانس موفقیت هیچ تیمی را نادیده گرفت»، افزود: ما باید اطمینان حاصل کنیم که با آمادگی کامل به جام جهانی می‌رویم. باید از همین الان برنامه خود را بدانیم و برای آغاز مسابقات تمرکز داشته باشیم.

مدافع تیم ملی نیجریه که در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و در جریان بازی تیم‌های سلتیک و بارسلونا با لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا روبه‌رو شد، در خصوص رویارویی مجددش با مسی در جام جهانی تصریح کرد: مسی در دنیا بهترین است اما او تنها بازیکن آرژانتین نیست. در این تیم بازیکنان بزرگ دیگری هم هستند اما ما هم قهرمان آفریقا هستیم و به خوبی با آرژانتین، بوسنی و ایران رقابت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: من فقط می‌خواهم بازی کنم و از بازی‌ام لذت ببرم، حالا حریف می‌خواهد آرژانتین، برزیل، اسپانیا یا هر تیمی دیگری باشد. برای بردن جام جهانی باید بهترین باشید و برای بهترین بودن باید بهترین‌ها را شکست دهید. امیدوارم کشورم در این دوره عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشد.
کد مطلب: 36040
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *