۰
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۳
مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

پیروزی کم‌رنگ استقلال بر کاسپین قزوین/ آبی‌پوشان حریف ملوان شدند

تیم فوتبال استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی حریف خود را شکست داد.
پیروزی کم‌رنگ استقلال بر کاسپین قزوین/ آبی‌پوشان حریف ملوان شدند


 اولین بازی استقلال در مسابقات جام حذفی فصل جاری عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار شد که در این دیدار شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند با نتیجه یک بر صفر حریف خود کاسپین قزوین را شکست دهند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

در همان دقایق ابتدایی مسابقه، بوبکر کبه بازیکن استقلال پشت محوطه جریمه حریف سرنگون شد و به دلیل مصدومیت شدید نتوانست به میدان باز گردد به همین دلیل قلعه‌نویی به جای او مهرداد اولادی را به زمین فرستاد.

در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی استقلالی‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتند اما چندان روی دروازه حریف فشار نمی‌آوردند. کاسپین نیز سوای ۲ موقعیت نصفه و نیمه حرفی برای گفتن نداشت. در ادامه استقلال فشار بیشتری روی دروازه کاسپین آورد و در دقیقه ۳۹ روی یک ضربه شروع مجدد از نقطه کرنر به گل رسید که داور آن را آفساید اعلام کرد.

تنها ۲ دقیقه بعد از این گل مردود، شاگردان قلعه‌نویی روی نفوذ زیبای هاشم بیک‌زاده از جناح چپ و توپ ارسالی وی با ضربه سر اولادی به گل رسیدند تا نیمه نخست را با پیروزی به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم استقلالی‌ها همچنان هجومی ظاهر شدند و حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دیدند. بازی در ۲۰ دقیقه آغازین نیمه دوم به طور کامل در اختیار شاگردان قلعه‌نویی قرار داشت به نحوی که کاسپین در یک سوم دفاعی‌اش حبس شده بود. قلعه‌نویی در دقیقه ۶۱ سیاوش اکبرپور را جایگزین ایمان باصفا کرد تا با استفاده از قدرت دوندگی این بازیکن روزنه‌ای در دفاع متراکم تیم قزوینی باز کند.

در دقیقه ۷۹ و در حالی که فشار استقلال همچنان ادامه داشت، تیم کاسپین روی یک ضد حمله و توسط مهاجم تازه واردش صاحب موقعیت گلزنی مناسبی شد که واکنش خوب سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال مانع از فرو ریختن دروازه این تیم شد. در ادامه و در دقیقه ۸۴ امیرحسین صادقی توپ ارسالی روی یک ضربه ایستگاهی از جناح راست را با سر وارد دروازه کرد اما داور بار دیگر این گل استقلال را هم آفساید اعلام کرد.

اواخر بازی تیم قزوینی یکی، دو موقعیت گلزنی به دست آورد اما با بی‌دقتی بازیکنانش نتیجه‌ای نگرفت و این دیدار با همان تک گل نیمه اول به پایان رسید تا استقلال با یک پیروزی کم‌رنگ به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

در این دیدار ایمان باصفا بازیکن استقلال و سید مهران موسوی و علی اوسط بازیکنان کاسپین از غلامرضا جباری داور بازی کارت زرد گرفتند.

استقلال در مرحله بعد به مصاف ملوان خواهد رفت.
منبع: تسنیم
کد مطلب: 36089
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *