۰
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۶

کمیته استیناف رای دایی را بار دیگر بررسی می‌کند/ سرمربی پرسپولیس فعلاً محروم نیست

پس از اعاده دادرسی باشگاه پرسپولیس در مورد محرومیت علی دایی، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بار دیگر این موضوع را بررسی خواهد کرد.
کمیته استیناف رای دایی را بار دیگر بررسی می‌کند/ سرمربی پرسپولیس فعلاً محروم نیست
پس از اینکه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال علی دایی را ۲ جلسه از همراهی تیمش محروم کرد، صبح امروز (پنج‌شنبه) بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس، سالارکیا، رئیس کمیته انضباطی این باشگاه و سعید شیرینی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به فدراسیون فوتبال مراجعه و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند. مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند کمیته استیناف نمی‌تواند آرا را تشدید کند، به همین دلیل اعاده دادرسی کرده و خواهان بررسی این موضوع شدند.

پس از صحبت‌های صورت گرفته با مسئولان فدراسیون فوتبال مقرر شد رای محرومیت علی دایی بار دیگر از سوی کمیته استیناف مورد بررسی قرار گیرد. مسئولان فدراسیون نیز اعلام کردند تا زمان برگزاری این جلسه و بررسی مجدد محرومیت دایی سرمربی پرسپولیس می‌تواند روی نیمکت حضور داشته باشد.

به گزارش تسنیم، بیش از این نیز اعلام شده بود که علی دایی در بازی فردا با مس می‌تواند روی نیمکت بنشیند و محرومیتش از هفته آینده آغاز می‌شود اما پس از اعتراض باشگاه پرسپولیس تا زمانی که نتیجه اعلام نشود دایی حق حضور روی نمیکت را دارد.
کد مطلب: 36146
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *