۰
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۶

سرمربی پرسپولیس گفت: نه تنها صالحی بلکه بزرگتر از او هم نمی‌تواند با چنین لحنی حرف بزند و بگوید دایی تنبیه پذیر نیست.

سرمربی پرسپولیس گفت: نه تنها صالحی بلکه بزرگتر از او هم نمی‌تواند با چنین لحنی حرف بزند و بگوید دایی تنبیه پذیر نیست.
سرمربی پرسپولیس گفت: نه تنها صالحی بلکه بزرگتر از او هم نمی‌تواند با چنین لحنی حرف بزند و بگوید دایی تنبیه پذیر نیست.
علی دایی پس از پیروزی ۶ بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت: بازی را خوب شروع و در همان دقایقی ابتدایی از اشتباه دفاع مس به نحو احسن استفاده کردیم و به موقع گل را به ثمر رساندیم. در دقیقه ۱۵ بازی هم توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم که این مسئله کمک کرد تا بتوانیم حاکم بازی شویم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که در رختکن انجام دادیم مطمئن بودم مس رو به بازی انتحاری می‌آورد و از تاکتیک توپ‌های بلند استفاده می‌کند اما خوشبختانه بچه‌ها هوشمندانه بازی کردند و در اکثر دقایق مسابقه حاکم مسابقه بودند. امروز روزی بود که توپ‌های ما گل شد. فوتبال همین است یک روز می‌بری و یک روز می‌بازی. من به تمام اعضای تیم مس هم خسته‌ نباشید می‌گویم اما به نظر من امروز روز ما بود.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه عملکرد داور این بازی بسیار خوب بوده، تصریح کرد: به نظر من قضاوت این بازی در چند سال اخیر جزو بهترین داوری‌ها بوده و داور مسابقه محکم و قاطع سوت می‌زد. حتی خود من هم در این چند سال داوری به این صورت ندیده بودم.

دایی درباره اتفاقاتی که بعد از گل سوم پرسپولیس بوجود آمد و منجر به اخراج پرویز مظلومی شد گفت: فکر می‌کنم اتفاقات برعکس چیزی شد که آقایان فکر می‌کردند. خوشبختانه بچه‌های ما حرفه‌ای‌تر و باهوش‌تر بودند و اسیر این ترفند نشدند. در ادامه هم تمام نبض بازی در دست ما بود و توانستیم سه گل دیگر هم بزنیم.

وی اظهار داشت: سال قبل که من با راه‌آهن به کرمان آمدم در اوج شایستگی ۴ بر صفر شکست خوردم اما امروز آن روی فوتبال خودش را به ما نشان داد. خدا را شکر تیمم برنده شد. من منکر زحمات مس نمی‌شوم اما اتفاقات دست به دست هم داد تا این نتیجه رقم بخورد. باید بگویم به طلسم هیچ اعتقادی ندارم و بچه‌ها تلاش کردند. ما از همان ابتدای فصل تمریناتمان را به خوبی دنبال می‌کنیم و جابجایی‌های نیم‌فصل هم باعث شد تا به هارمونی خوب برسیم و این بازی را با یک نتیجه خوب پشت سر بگذاریم.

دایی درباره برتری پرسپولیس در این بازی خارج از خانه و نتیجه نگرفتن این تیم در بازی‌های قبلی به غیر از ورزشگاه آزادی گفت: در استادیوم آزادی راحت‌تر بازی می‌کنیم چرا که بازیکنان تیم ما تکنیکی هستند و سعی می‌کنیم بازی خود را روی زمین انجام دهیم. در واقع تنها زمینی که می‌توانیم این کار را به خوبی روی آن انجام دهیم ورزشگاه آزادی است و به همین خاطر نتایج بهتری در آن ورزشگاه گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: شاید در شهرستان‌ها شکست خوردیم اما این بار با نتیجه خوبی پیروز شدیم و برخلاف همیشه که مشکل داشتیم توانستیم بازی را به خوبی به سود خود خاتمه دهیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اظهارات صالحی رئیس کمیته استیناف در برنامه تلویزیونی و اینکه گفته است دایی تنبیه‌پذیر نیست، اظهار داشت: صحبت‌های او را گوش نکردم چرا که وقت خود را برای یک برنامه تلویزیونی و صحبت‌های صالحی نمی‌گذارم و برای پرسپولیس وقت خواهم گذاشت و تلاش می‌کنم. آنچه برایم مهم است و فکر و ذکر خود را به آن اختصاص می‌دهم پرسپولیس است و خداراشکر که این برنامه را ندیده‌ام.

دایی ادامه داد: می‌دانم صالحی و دیگران چه برنامه‌ریزی‌ را آغاز کرده‌اند اما نه تنها صالحی بلکه بزرگتر از او هم نمی‌تواند با چنین لحنی حرف بزند و بگوید دایی تنبیه پذیر نیست. هرکسی باید حد و حریم خودش را رعایت کند و نباید تنها به خاطر اینکه صالحی رئیس کمیته استیناف است با چنین لحنی حرف بزند.

وی خاطرنشان کرد: مدارک خود را هفته آینده ارائه می‌کنم و پاسخ صحبت‌های صالحی را با این مدارک خواهم داد. من از حق تیم خودم دفاع می‌کنم. علی دایی حرف زده و چند وقت دیگر نتایج آن مشخص خواهد شد. به خاطر دفاع از پرسپولیس حرف حق زدم اما گل بود به سبزه هم آراسته شد. آنها تنها علی دایی را محروم نمی‌کنند و به دایی ضربه نمی‌زنند بلکه پرسپولیس و ۳۰،۴۰ میلیون هوادار آن را ناراحت کرده و به آنها ضربه می‌زنند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: ببینید چه کسانی حرف‌های بدتر از این را زدند و در مصاحبه با خبرگزاری‌ها در شبکه‌های تلویزیونی چه صحبت‌هایی را مطرح کردند. دایی یک‌پنجم آنها را مطرح نکرده است من را این همه جریمه نقدی و محروم کردند اما با این کارها تنها به هواداران پرسپولیس و علاقه‌مندان این باشگاه ضربه می‌زنند.

وی در پایان گفت: علی دایی حق است و حقانیت صحبت‌هایم ثابت خواهد شد.
کد مطلب: 36186
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *