۰
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۵

عمده فروشان مواد مخدر کشور شناسایی شده اند

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: عمده مواد فروشان و معتادان ولگرد برای ما شناساسی شده اند و در تلاش هستیم تا با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و قوه قضائیه چهره اجتماع را پاک کنیم و در جامعه آرامش بیشتری حکمفرما شود.
عمده فروشان مواد مخدر کشور شناسایی شده اند
سردار اسماعیل احمدی مقدم عصر امروز پس از مراسم اختتامیه دوره های بصیرت مسئولان عالی نیروی انتظامی استان ها در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره های بصیرت اظهار کرد: در دوره های بصیرتی فرماندهان عالی نیروی انتظامی، معاونان نیرو، روسای پلیس ها، فرمانده استان ها و فرمانده یگان های عمده حدود ۱۰۰ نفر به مدت یک هفته در قم در هفتمین دوره حضور یافتند و از محضر فضلا و اساتید بهره گرفتند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به مباحث عنوان شده در دوره های بصیرتی، افزود: مباحثی مثل اخلاق فردی، اخلاق حرفه ای و سازمانی، مهدویت، شیطان شناسی، مباحث سیاسی و آگاهی نسبت به مسائل روز مطرح شده است.

وی به دیدار با علما و مراجع عظام اشاره کرد و افزود: استفاده از محضر مراجع تقلید، اماکن متبرکه و معنوی قم نیز از جمله برنامه های جانبی دوره طرح بصیرت بود.

احمدی مقدم آمار حاضران در هفتمین دوره بصیرت را ۹۰۰نفر اعلام نمود و تصریح کرد: مدیران ارشد و عالی نیروی انتظامی حدود ۹۰۰ نفر در ۴هفته گذشته دوره دیدند و ارزیابی کل این ۹۰۰ نفر بالای ۹۰درصد رضایت مطلوبیت و اثر بخشی دوره را نشان می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به طرح والعادیات اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در موضوع مواد مخدر و جمع آوری معتادان، قسمت مهم زیرساخت های نگهداری و درمانی از زندان برای مواد فروش ها تا مراکز ترک و بازپروری اردوگاه های کاری که در قانون پیش بینی شده باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت های بخش خصوصی در طرح گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای جمع آوری معتادان دارد و در هر زمان که ظرفیتی ایجاد شود برای کسب رضایت عمومی اجرا می شود.

سردار احمدی مقدم تاکید کرد: عمده مواد فروشان و معتادان ولگرد برای ما شناساسی شده هستند و در تلاش هستیم تا با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و قوه قضائیه چهره اجتماع را پاک کنیم و در جامعه آرامش بیشتری حکمفرما شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به ازدحام مردم به سمت مرزها برای زیارت عتبات عالیات در اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: این روزها خروجی مرزها بین ۳۰تا۴۰ هزار نفر در روز است در حالی ظرفیت در حالت طبیعی ۳تا ۴ هزار نفر است.

وی با بیان تمهیدات نیروی انتظامی برای مرتفع کردن این مسئله، بیان کرد: ازدحام و فشار مردم برای خروج از مرزها بسیار زیاد است، مشکل این است که اگر اجازه دهیم همه مردم از مرزها عبور کنند مرز عراق ظرفیت جذب این تعداد را ندارد.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم ازدحام را در مرزهای داخل کشور حفظ کنیم که البته این سبب فشار به خودمان شده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه در سال های قبل اجازه به این صورت داده نمی شد، گفت: مرزهای عراق آمادگی لازم را برای ورود به صورت سهل و روان ندارد اما بخش عمده مشکلات ناشی از کمبود ظرفیت در طرف مقابل است.
کد مطلب: 36329
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *