۰
پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۶

فدراسیون فوتبال ایران سالانه ۲۰ میلیون دلار بودجه نیاز دارد

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون در ایران ۲۰ میلیون دلار بودجه سالانه نیاز دارد.
فدراسیون فوتبال ایران سالانه ۲۰ میلیون دلار بودجه نیاز دارد
مهدی محمد‌نبی در همایش روابط انسانی و مدیریت سازمانی در فوتبال که در بوشهر برگزار شد با قدردانی از دست اندرکاران برپای این همایش وبا بیان اینکه برنامه منسجمی در عرصه فوتبال داریم اظهار کرد: اگر بودجه لازم را در اختیار نداشته باشیم نمی‌توانیم تمام این برنامه‌ها را عملی کنیم.

وی با اشاره به اینکه لایحه بودجه در کمیسیون‌های مجلس در دست بررسی است تصریح کرد: دولت و مجلس باید کمک کند تا بودجه مناسبی برای ورزش کشور اختصاص یابد چرا که بودجه ورزش که اخیرا اعلام شده بسیار کم است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نمایندگان در کمیسیون تلفیق بودجه برای رفع این مشکل باید چاره‌اندیشی کنند، تاکید کرد: خانواده بزرگ فوتبال در کشور بار عظیمی از خواسته‌های مردمی را دنبال می‌کنند و همه باید برای رفع این مشکلات همکاری کنیم.

وی با بیان اینکه فدراسیون‌های فوتبال ژاپن و کره سالانه با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری کار می‌کنند گفت: فدراسیون در ایران ۲۰ میلیون دلار بودجه سالانه نیاز دارد تا به جنگ آنها برود و این ارقام بودجه فعلی نامتوازن و نابرابر است.

محمد‌نبی با بیان اینکه ۱۶ رده تیم ملی خوب عمل کرده‌اند خاطرنشان کرد: با تمام این مسائل در ۱۹ رده تیم ملی در رشته فوتبال ۱۶ رده تیم ملی موفق عمل کردند و این نشان از ظرفیت بالای منابع انسانی در کشور است.

وی گفت: ۲ میلیون فوتبالیست در ایران داریم اما اگر بودجه کافی در اختیار نداشته باشیم نمی‌توانیم به اهداف از پیش تعیین شده برای موفقیت فوتبال دست یابیم.
کد مطلب: 36444
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *