۰
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۳

بازی اکبر عبدی در سریال "معراجی ها" آغاز شد

اکبر عبدی بازیگر فیلم "معراجی ها" به کارگردانی مسعود ده نمکی با گریمی متفاوت در نقش عیسی در شهرک دفاع مقدس مقابل دوربین رفت.
بازی اکبر عبدی در سریال "معراجی ها" آغاز شد
با پایان بازی محمدرضا شریفی نیا ،پوراندخت مهیمن و گروه دانشجویان در فیلم "معراجی ها ،" اکبر عبدی با گریمی متفاوت برای بازی در نقش عیسی در شهرک دفاع مقدس مقابل دوربین رفت.

همچنین علی صادقی،نیما شاهرخ شاهی،امیرنوری ،کاوه خداشناس،سمانه پاکدل،حدیثه تهرانی وحسین مهری نیز به تازگی تمام شده است.

اکبر عبدی در نقش عیسی همراه با سید جوادهاشمی،مهران رجبی، پندار اکبری وماشاا... شاهمرادی زاده طی هفته گذشته مقابل دوربین ده نمکی رفته اند. موسیقی این پروژه توسط امیر توسلی ساخته شده وصداگذاری آن را محمود موسوی نژاد انجام می دهد.

پروژه "معراجی ها " به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی است که پیش از ۴۰ بازیگر دارد و قرار است در فرمت یک فیلم سینمایی اکران و پس از آن در قالب یک مجموعه تلویزیونی پخش شود.

درخلاصه داستان "معراجی ها" چنین آمده: قراراست تعدادی ازشهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاهها دفن شوند. اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب وجنجال در دانشگاه می کنند،که آغاز قصه ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند.

سایر بازیگران این پروزه سینمایی حمید لولایی، رضا رویگری، دانیال عبادی، برزو ارجمند، سیدمهرداد ضیایی ،غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغرنقی زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری، مریم کاویانی و لاله صبوری هستند.
کد مطلب: 36559
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *