۰
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۹

استقبال مردمی و مصوبات چند صدتایی در کار نیست

مشاور رسانه ای رییس جمهور با اشاره به جزییات اولین سفر استانی دولت به خوزستان، گفت: در این سفر که سه روزه خواهد بود، شاهد استقبال مردمی نخواهیم بود چون دولت بنا ندارد کار تبلیغاتی انجام دهد بلکه هدفش حفظ کرامت انسان ها و خدمت به مردم است.
استقبال مردمی و مصوبات چند صدتایی در کار نیست
محمدرضا صادق در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ در دانشکده خبر در پاسخ به سوالی درباره جزییات اولین سفر استانی رییس جمهور به خوزستان، اظهار کرد: این سفر سه روزه است و برخی از وزرا، معاونین و مشاورین رییس جمهور وی را همراهی خواهند کرد.

وی افزود: در سفر رییس جمهور به خوزستان جلسه هیات دولت تشکیل نخواهد شد و آنچه تفاوت این سفر با سفرهای دولت قبلی است را باید با خروجی ای که در این سفر خواهد داشت سنجید.

صادق تصریح کرد: در سفر هیات دولت به خوزستان شاهد مصوبات چندصدتایی نخواهیم بود و استقبال مردمی نیز نخواهیم داشت البته رییس جمهور دیداری با مردم خوزستان خواهد داشت.

صادق در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه گفته می شود رئیس جمهور در پاسخ به نامه توکلی اعلام کرده که موضوع ویژه خواری را شخصا پیگیری خواهد کرد افزود: من خبری از این موضوع ندارم.

وی در پاسخ به سئوال درباره اینکه جلسه شما با نمایندگان شش وزارتخانه برای بررسی موضوع فیلتر فیسبوک و برخی شبکه های اجتماعی به کجا رسیده است، گفت: در کمیته تعیین مصادیق بررسی ها در خصوص موضوع فیسبوک و شبکه های اجتماعی دیگر که فیلتر شده دنبال می شود.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که گفته می شود دولت مخالف فیلتر است اما متاسفانه شاهد ادامه فیلترها هستیم، تصریح کرد: بلاخره دولت ۶ نماینده در کمیته تعیین مصادق دارد و به اقتضای موضوعاتی که مطرح می شود نظرات دولت هم ارائه می گردد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که این رویکرد باعث جلوگیری از ادامه فیلتر نخواهد شد نیز عنوان کرد: دعا کنید، دعا یادتان نرود.

خبرنگاری پرسید گفته می شود ده نفر از اعضای کابینه شامل وزیران، مشاورین و معاونین رئیس جمهور، آقای روحانی را در سفر به خوزستان همراهی خواهند کرد که صادق گفت: طبیعتا چند نفر از آقایان وزیران و اعضای کابینه، رئیس جمهور را در این سفر همراهی خواهند کرد درباره تعداد دقیق همراهان رئیس جمهور در این سفر اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور در پاسخ به سئوال مبنی بر اینکه آیا مقصد بعدی سفر استانی رئیس جمهور و دولت مشخص شده است یا خیر گفت: هنوز مشخص نیست که سفر بعدی دولت به کدام استان خواهد بود.
کد مطلب: 36716
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *