۰
چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۱

آندرانيک تيموريان راهي قطر شد

آندرانيک تيموريان براي انجام مذاکرات نهايي با مسئولان الاهلي به قطر سفر کرد.
آندرانيک تيموريان راهي قطر شد
پس از آنکه پژمان منتظري و جواد نکونام در ميانه‌هاي فصل ساز جدايي از استقلال زدند و به ليگ‌هاي قطر و کويت رفتند، آندرانيک تيموريان هم که تاثير بسيار زيادي در عملکرد اين فصل استقلال داشت بامداد امروز(چهارشنبه) راهي دوحه شد تا مذاکرات نهايي خود را براي پيوستن به الاهلي انجام دهد.

به گزارش ايسنا،تيموريان پس از انجام مذاکرات نهايي قرار است قراردادي يک سال و نيمه با الاهلي امضا کند؛ قراردادي که به گفته علي فتح‌الله‌زاده حدود ۶ ميليارد تومان ارزش خواهد داشت.

الاهلي تيمي است که مجتبي جباري ديگر بازيکن ايراني را در اختيار دارد. اين تيم اکنون در رده دوم جدول ليگ ستارگان قطر حضور دارد.

در حالي تيموريان به قطر سفر کرده که ديروز مسئولان باشگاه استقلال از مخالفت علي فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي با اين انتقال خبر دادند اما از آنجا که تيموريان بخش بزرگي از قرارداد مالي‌اش از باشگاه استقلال را دريافت نکرده اين حق را داشت که وضعيت خود را مشخص کند.

در شرايطي که فوتبال ايران با توجه به در پيش بودن جام جهاني نياز به انسجام بيشتري دارد، متعهد نبودن برخي باشگاه‌ها به واسطه تنگناهاي مالي نسبت به پرداخت‌هاي خود و ديگر مشکلات، نظير اختلافات با سرمربي تيم‌ها باعث شده بعضي از بازيکنان اصلي تيم ملي راهي ليگ کشورهاي عربي شوند و اين قطعا به سود فوتبال ايران نخواهد بود. حالا بايد منتظر واکنش سرمربي تيم ملي به اين انتقال‌ها بود.

کارلوس کي‌روش پس از اطلاع از سفر تيموريان به قطر آن را يک "فاجعه بزرگ" قلمداد کرد.

کد مطلب: 36926
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *