۰
پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۱

روحانی استعفای نجفی را پذیرفت

حسن روحانی ضمن موافقت با استعفای محمدعلی نجفی از معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری وی را به سمت مشاور رییس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب کرد.
روحانی استعفای نجفی را پذیرفت
متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی

توفیق همکاری با اندیشمندی پرتلاش چون جناب‌عالی برای دولت تدبیر و امید فرصتی ارزشمند بود. بسیار علاقمند بودم که این همکاری همچنان ادامه داشته باشد و لذا علیرغم تقاضاهای مکرر شما در هفته‌های گذشته، بر ادامه همکاری پای فشردم ولی در برابر اصرار جناب‌عالی و به دلیل حفظ سلامت جسمی شما، با درخواست استعفایتان موافقت می‌شود.

بدینوسیله ضمن آرزوی سلامتی، مراتب تقدیر خویش را از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ و ارزنده جناب‌عالی در طول دوره مسئولیت معاونت رییس‌جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابراز می‌نمایم.

امید است همچون گذشته با اتکاء به ایمان، دانش و تجربیات ارزشمندتان منشاء خدمات موثری بوده و همواره از الطاف الهی بهره‌مند و در جهت اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.
بدینوسیله جناب‌عالی را به عنوان مشاور رییس‌جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب می‌نمایم تا همچنان در کنار دولت تدبیر و امید منشاء خدمات ارزشمندی باشید.
کد مطلب: 36981
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *