۰
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۷
عطرچیان خبر داد:

در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای آغاز دور دوم سفرهای تابستانی

مدیر اداره کل حمل و نقل پایانه‌های استان البرز از اجرای تمهیدات لازم برای ارائه امکانات به مسافران در دور دوم سفرهای تابستانی خبر داد.
 جواد عطرچیان بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل مسافر افزود: با هماهنگی‌های انجام شده تمامی امکانات لازم به منظور خدمات رسانی به مسافران انجام شده است.

وی ادامه داد: نیروهای انسانی،‌ تجهیزات و تمامی امکانات فراهم شده است تا به مسافران ارائه شود.

این مسئول با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان و آغاز مجدد سفرهای تابستانی تأکید کرد: فروش اینترنتی بلیت اتوبوس و هماهنگی برای فروش بلیت اتوبوس در سطح شهر نیز فراهم شده است.

عطرچیان در ادامه سخنان به وجود ۲۶ شرکت حمل و نقل در این استان اشاره کرد و گفت: این شرکت‌ها با در اختیار داشتن انواع وسایل نقلیه عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در ایام تابستان به مسافران سرویس دهی می‌کنند.

وی افزد: براساس تمهیدات اندیشیده شده و همچنین هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌هایی چون پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، اداره کل راه و شهرسازی تمامی تمهیدات لازم به منظور افزایش سطح ایمنی سفرها نیز اندیشیده شده است.
البرز دارای ۷ دوربین نظارت تصویری است

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز در ادامه به وجود ۷ دوربین نظارت تصویری و ۱۵ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان البرز اشاره کرد و گفت: با استفاده از این دستگاه‌ها وضعیت تردد محورهای ارتباطی استان به صورت شبانه روزی کنترل و با هماهنگی با سایر دستگاه‌ها جریان ترافیک مدیریت می‌شود.
کد مطلب: 3748
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *