۰
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۱

نورپردازی تئاتر شهر سال 93 انجام می‌شود

رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره وضعیت اجرای نورپردازی و تغییرات و متناسب سازی فضای پیرامون مجموعه که قرار است با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام شوند، یادآور شد: قرار است با استفاده از نظر کمیته فنی و مشاورین مشترک تئاتر شهر و سازمان زیباسازی این برنامه‌ها در بهار سال 93 اجرا شوند.
نورپردازی تئاتر شهر سال 93 انجام می‌شود
اتابک نادری درباره وضعیت اجرای طرح‌های پیشنهاد شده نظیر نورپردازی مجموعه و ایجاد تغییرات در فضای پیرامون این بنای تئاتری به مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در بازدیدش از تئاتر شهر گفت: در طرح‌های پیشنهاد شده اولویت با نورپردازی مجموعه تئاتر شهر است که قرار است این طرح از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام شود.

وی ادامه داد: قرار است در اولویت بعدی فضای پیرامون مجموعه و امکانات و فضاهای ایجاد شده در آن با فضا و حال و هوای تئاتر شهر متناسب شوند.

رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره این نکته که آیا اجرای طرح‌های ارائه شده به سازمان زیبازسازی شهرداری تهران بدون مشاوره با کارشناسان تئاتری و هنری خواهد بود یا نه؟ تأکید کرد: قرار است همه این طرح‌ها با مشاوره و نظر کمیته فنی مشترک تئاتر شهر و سازمان زیباسازی شهرداری تهران اجرایی شوند.

نادری درباره زمان اجرایی شدن طرح‌های مدنظر به ویژه نورپردازی تئاتر شهر و احتمال آغاز مرحله اجرای آن در ایام باقیمانده سال جاری یادآور شد: اجرای این طرح یک ماه طول می‌کشد و استنباط من این است که نورپردازی مجموعه تئاتر شهر در بهار سال ۹۳ انجام شود.

وی زمان نصب تلویزیون شهری در ضلع شمالی مجموعه تئاتر شهر را هم سال ۹۳ و بعد از آغاز اجرای طرح‌های دیگر توافق شده بین تئاتر شهر و شهرداری تهران اعلام کرد.

مجموعه تئاتر شهر در سال جاری قرار بود بازسازی شود و به گفته مدیران تصمیم گیرنده فاز دوم بازسازی مجموعه انجام شود اما این بازسازی به سال ۹۳ موکول شد. از سوی دیگر برخی از تفاهمات صورت گرفته بین معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و مسئولان شهرداری تهران نظیر نصب تلویزیون شهری در مقابل تئاتر شهر که قرار بود تا زمان برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر انجام شوند نیز به سال آینده موکول شده‌اند.
کد مطلب: 37780
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *