۰
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۴

تعلیق مجوز ۱۰۸ دفتر خدمات مسافرت هوایی

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق ۱۰۸ مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی در سال ۹۲ خبر داد و گفت: در این مدت همچنین ۷۶ مجوز نیز رفع تعلیق شد.
تعلیق مجوز ۱۰۸ دفتر خدمات مسافرت هوایی
مراد اسماعیلی اظهارداشت: بر اساس بند الف از ماده یک آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی طی سال گذشته در مجموع ۲۳۰ مجوز صادر شد که از این تعداد ۶۷مجوز مربوط به تهران و ۱۶۳ مجوز مربوط به شهرستان بوده است.

وی تعداد مجوزهای لغو شده در مدت مذکور را ۴۴ فقره اعلام کرد و افزود: همچنین بر اساس بازرسی های به عمل آمده از دفاتر خدمات مسافرت هوایی در کل کشور توسط بازرسان کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری طی مدت مزبور ۱۰۸مجوز به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و تطبیق با آئین نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: همچنین ۷۶ مجوز به جهت رفع مشکلات آئین نامه ای در بازرسی های کارشناسان کمیته فنی و رضایت شاکیان پرونده های مطرح شده، رفع تعلیق شد.

اسماعیلی تصریح کرد: برابر بازرسی های انجام شده میدانی در پایان سال گذشته توسط بازرسان این سازمان تاکنون تعداد ۷۵۰ اخطار کتبی و تذکر به دفاتر و شرکت های خدمات مسافرت هوایی مبنی بر رعایت ضوابط آئین نامه‌ای با مهلت مقرر جهت رفع نقص انجام پذیرفت که در صورت عدم اجرای به موقع برابر مقررات با دفاتر متخلف برخورد خواهد شد.
کد مطلب: 38118
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *