۰
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۷

دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر با ۱۷ کیلو حشیش در تهران

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر با ۱۷ کیلوگرم حشیش خبر داد.
دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر با ۱۷ کیلو حشیش در تهران


سرهنگ محمد بخشنده، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، با اعلام خبر دستگیری ۲ سوداگر مرگ در محدوده جنوب و غرب تهران اظهار داشت: این دو متهم با همدستی هم سعی در توزیع ۱۷ کیلوگرم حشیش را داشتند که با هوشیاری پلیس بازداشت شدند.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: مدتی پیش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق شدند طی یک عملیات ضربتی یک توزیع کننده مواد مخدر به نام "م" را در محدوده جنوب تهران دستگیر کنند.

وی افزود: در بازجویی‌های انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که این فرد با یکی دیگر از توزیع کنندگان حرفه ای مواد مخدر به نام "ح" که در محدوده بهارستان سکونت دارد در امر تهیه و توزیع مواد مخدر همدست است که بلافاصله پس از هماهنگی های قضایی ماموران برای دستگیری این متهم نیز وارد عمل شدند.

بخشنده گفت: این متهم نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۳ کیلو و ۴۲۰ گرم حشیش، ۳۱۹ گرم گراس و ۵ گرم تریاک کشف و ضبط شد و متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به جرم خود اعتراف و همدست خود را که در محدوده میدان آزادی در توزیع مواد مخدر فعالیت داشت را معرفی کرد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در ادامه افزود: برای دستگیری این متهم نیز اقدامات لازم آغاز شد و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و پس از شناسایی محل اختفای وی با دستور مقام قضایی به محل اعزام شدند.

وی گفت: این متهم نیز در یک عملیات ضربتی در خودروی خود که حاوی مواد مخدر بود شناسایی و بازداشت شده و به همراه مواد مخد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شد و طی بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف کرد.

به گفته بخشنده در بازرسی از داخل خودرو این متهم نیز چهار کیلو گرم حشیش بسته بندی شده نیز کشف شد که به همراه پرونده به دادسرا منتقل شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 38172
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *