۰
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۲

متين مغلوب ساداکروزيرو برزيل شد

تيم واليبال متين ورامين در نخستين ديدار خود در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان نتيجه را به نماينده برزيل واگذار کرد.
متين مغلوب ساداکروزيرو برزيل شد
تيم واليبال متين ورامين، به عنوان قهرمان آسيا نخستين بازي خود در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان را مقابل ساداکروزيرو (برزيل) برگزار و نتيجه را به حريف خود واگذار کرد.

در اين مسابقه شاگردان بانيولي در سه ست متوالي و با نتايج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱ بازي را به نماينده ميزبان واگذار کردند تا در نخستين بازي خود در اين دوره از پيکارها امتيازي کسب نکنند.

در اين مسابقه والاس دسوزا، بازيکن ملي‌پوش برزيل با کسب ۱۷ امتياز، عنوان آمتيازآورترين بازيکن را به خود اختصاص داد و نقش زيادي در پيروزي تيمش داشت؛ در طرف مقابل هم فرهاد پيروت‌پور توانست ۱۰ امتياز را به تنهايي براي متين ورامين کسب کند. پس از پيروت‌پور، سعيد مصطفي‌وند با کسب ۸ امتياز سعي زيادي براي پيروزي متين کرد، اما تلاش‌ آنها بي‌فايده بود.

پيش از اين مسابقه الريان (قطر) با نتيجه سه بر صفر مقابل اسپرانس (تونس) به پيروزي رسيد و بلگوري (روسيه) با حساب ۳ بر يک از سد گواينبو متس (پورتوريکو) گذشت.

تيم واليبال متين ورامين در ديدار بعدي خود فردا، پنج‌شنبه ساعت ۳۰ دقيقه بامداد به مصاف گواينبو متس (پورتوريکو) خواهد رفت.

اين در حالي است که نماينده کشورهاي برزيل و روسيه در گروه نخست اين دوره از بازي‌ها شانس بيشتري براي صعود به دور دوم دارند.

* نتايج کامل روز دوم به اين شرح است:

بلگوري (روسيه) ۳ – گواينبو (پورتوريکو) يک

ساداکروزيرو (برزيل) ۳ – متين (ايران) صفر

الريان (قطر) ۳ – اسپرانس (تونس) صفر

* برنامه بازي‌هاي فردا هم به شرح زير است:

ترنتينو (ايتاليا) - يو.پي.ان (آرژانتين)

متين (ايران) - گواينبو (پورتوريکو)

ساداکروزيرو (برزيل) - بلگوري (روسيه)
کد مطلب: 38635
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *