۰
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۹
ابوالحسن فقیه:

دغدغه اصلی زلزله‌زدگان تامین سرپناه است

رئیس جمعیت هلال احمرکشور با بیان اینکه حضور گسترده امدادی موجب شده تا پراکندگی مناطق آسیب دیده از زلزله خللی در کار نیروهای امدادی بوجود نیاورد، گفت: دغدغه اصلی زلزله‌زدگان تامین سرپناه است.
 ابوالحسن فقیه بعد از ظهر امروز از روستاهای زلزله‌زده ماللالار، زنگ‌آباد و شهسوار بازدید و از نزدیک با زلزله‌زدگان گفت‌وگو کردند.

وی افزود: حضور گسترده امدادگران و داوطلبان از سراسرکشوردر مناطق زلزله‌زده موجب شده تا پراکندگی مناطق آسیب دیده از زلزله خللی در کار نیروهای امدادی به وجود نیاورد.

فقیه ادامه داد: تقریبا همه روستاهای آسیب دیده از زلزله از خدمات گوناگون هلال احمر از قبیل اسکان و تغذیه بهره‌مند شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مشغول ارائه خدمات اجتماعی برای کودکان و مادران هستند و تیم‌های درمانی هلال احمر امکانات درمانی را در اختیار آسیب دیدگان قرار می‌دهند.

فقیه ادامه داد: با ادامه روند امدادرسانی و خدمات ارائه شده روز به روز وضعیت آسیب دیدگان رو به بهبود است.

وی به عملیات‌های انجام شده توسط هلال احمر اشاره کرد و گفت: در وهله اول امداد و نجات، عملیات جستجو و اسکان و تغذیه را آغاز کرده و در ادامه سازمان جوانان به ارائه خدمات اجتماعی و بهداشتی پرداخته است.

فقیه به دغدغه اصلی آسیب‌دیدگان پرداخت و افزود: فعلا به علت سرمای زودرس در مناطق زلزله‌زده دغدغه اصلی مردم در روزهای آینده تامین سرپناه است.
کد مطلب: 3905
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *