۰
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰

کواچ: دریافت و سرویس‌های بد، باعث باخت‌مان شد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه دریافت و سرویس‌های بد بازیکنان باعث شد تیمش مقابل ایتالیا به پیروزی نرسد، گفت: در مسابقه با ایتالیا سرویس‌های موجی که از بازیکنان ایران انتظار می‌رود، را ندیدم.
کواچ: دریافت و سرویس‌های بد، باعث باخت‌مان شد
به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی ایران مقابل ایتالیا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی سختی داشتیم چون همانطور که قبلا هم گفته بودم مقابل تیم‌هایی که سرویس‌های قدرتمند می‌زنند، مشکل داریم. البته برابر ایتالیا بازی بسیار خوبی ارائه دادیم اما مشکل دریافت و سرویس‌های بد ما باعث شد، به پیروزی نرسیم.

وی ادامه داد: در این مسابقه سرویس‌های موجی که از بازیکنان انتظار داشتم، را ندیدم و بدون سرویس بازی کردیم. باید روی این مشکل مطالعه کنیم و آن را حل کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران همچنین یادآور شد: از توپ‌های بلند نیز خوب استفاده نکردیم و باید برای حمله در مواقعی که دریافت خوبی صورت نمی‌گیرد، بیشتر کار کنیم.

کواچ در پایان گفت: در حمله مشکلی نداریم اما چند امتیازی که با اشتباه سرویس از دست می‌دهیم، نتیجه بازی را به ضرر ما رقم می‌زند. باید برای مسابقه روز یکشنبه مقابل ایتالیا این مشکلات را حل کنیم تا این بار این تیم را شکست دهیم.
کد مطلب: 39106
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *