۰
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۸
پرتغال و رونالدو فعلا در جام ماندند

تساوي پرگل آمريکا و پرتغال

آمريکا و پرتغال در دومين ديدار خود در جام بيستم به مصاف هم رفتند که اين ديدار با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.
تساوي پرگل آمريکا و پرتغال
آمريکا و پرتغال در ورزشگاه آمازون شهر مانائوس به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با تساوي ۲ بر ۲ به پايان رسيد.

ياران رونالدو در اين ديدار توانستند خيلي زود به گل برسند. فرصت‌طلبي ناني در دقيقه ۵ باعث شد که اين بازيکن گل نخست تيمش را به ثمر برساند. البته پرتغالي‌ها در دقيقه ۱۶ يک تعويض اجباري کردند. الدر پوستيگا به دليل مصدوميت خيلي زود زمين مسابقه را ترک کرد تا به جاي او ادر وارد مسابقه شود.

پرتغال در دقايق پاياني مسابقه مي‌توانست به گل دوم برسد اما تيم هاوارد به کمک تير دروازه توانست دروازه يانکي‌ها را نجات دهد.

در دقيقه ۴۰ مسابقه نستو پيتانا داور آرژانتيني مسابقه تصميم گرفت تا به دليل گرماي شديد هوا بازي را متوقف کند تا بازيکنان مدتي را به استراحت بپردازند و گلويي تازه کند. اين اتفاق براي اولين بار در جام بيستم رخ داد.

در نيمه دوم پرتغالي ها بازي بهتري از خود به نمايش گذاشتند و توانستند بر بازي مسلط شوند اما اين تيم آمريکا بود که به گل رسيد. شوت زيباي جونز به زيبايي نتيجه بازي را به تساوي کشاند. در ادامه کلينت دمپسي موفق شد در دقيقه ۸۱ گل دوم تيمش را نيز به ثمر برساند. در حالي که پرتغال و کريستيانو رونالدو در آستانه حذف از جام بيستم بودند سانتر رونالدو وضربه سر پريرا باعث شد تا بازي با تساوي ۲ بر ۲ به پايان برسد و پرتغال و رونالدو فعلا در جام بمانند.


کد مطلب: 39498
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *